Hej, jag undrar hur kan man flasha ett X2 Lite chip? har aldrig gjort det innan och hittar ej nån bra guide för det. Kan nån beskriva hur det kan går till?
Hej, jag undrar hur kan man flasha ett X2 Lite chip? har aldrig gjort det innan och hittar ej nån bra guide för det. Kan nån beskriva hur det kan går till?
Har du ett med ett BIOS som kan starta xbox spel osv, eller har du ett med Cromwell bios som bara kan starta Linux?
Jag har ej några X2 lite chip äns, tänkte beställa en från PSXCare men ville samla lite info innan jag beställer eftersom det finns andra preflashed chip med eXecuter 2 BIOS som man enkelt kan använda Superdisc för att flasha om. X2 Lite lev. tomt? så kanske man måste göra jobbet själv så jag tänkte samla på mig lite kunskap.
Vi kommer flasha chipen med 4977 tills vidare, det blir för många frågor annars.
Om du får ett med cromwell är det bara att bränna ozxflash på en cd och BIOS.BIN + lite skräpfiler (så disken blir lättare att läsa, gärna c.a 50MB) på en annan cd.
Allt du behöver finns att ladda hem på #xbins ftp-server.
http://forum.psxcare.com/support/sho...&threadid=7231
Låter mycket bra, ska lägga en beställning så fort min XboX kommer hem...vill ju verifiera versionen först
Bookmarks