-
Microsoftlogga?
Hallå!
Installerade precis Superdisc 3.6 då jag tidigare har haft Superdisc 3.5, efter detta har texten "Microsoft" börjat komma upp istället för "Matrix inside" under X:et när man bootar upp xboxen. Vad beror detta på? Jag trodde att detta satt i biosen som för övrigt är en D6 Blue Bios och den är inte byglad så den kan skrivas över.
Jag har även haft problem med att MM3 hänger sig efter detta.
Edit: Provade att lägga in X2 4977 bioset istället och då var problemet med Microsoftloggan borta i alla fall. Problemet jag har nu är att i Midtown Madness 3 hänger sig xboxen om nätverkskabeln sitter i, tar man ur den fungerar det perfekt. En polare har en identisk xbox som mig sånär som på hårddisken och han kör med Superdisc 3.5. Han har inga som helst problem med det här spelet, jag kör med Superdisc 3.6 och ja, problemet har jag ju beskrivit. Jag har även provat andra tidigare EvolutionX versioner från Superdisc 3.4 och 3.5 men utan förbättring. Om jag startar XBMP och sedan MM3 därifrån fungerar det problemfritt så det måste ju vara någonting i nätverksinställningarna i EvolutionX dashboarden som ställer till det? Några tips?
Mvh
/Martin
Last edited by krysset; 2003-07-04 at 19:26.
Behörigheter
- Du får inte starta nya diskussioner