får man en visning av allt innehåll när man har chippat hos er elller måste man tareda på allt skälv?![]()
får man en visning av allt innehåll när man har chippat hos er elller måste man tareda på allt skälv?![]()
PS2 med förmodat Messiah2 chip.
"någon gång för SJUKT länge sedan fanns den vattenlevande dinosaurie kaninen, som levde i vattnet och åt plankton" // Oskar, min NO lärare
Du får ta reda på det mesta själv genom att testa dig fram och läsa/fråga i forumet. Det ingår ingen "tcp/ip" kurs, och vi visar inte hur man kopierar spel m.m.
okej
men står det hur man kopierar till hårddisken etc. i manualen eller måste man tareda på detta skälv???![]()
PS2 med förmodat Messiah2 chip.
"någon gång för SJUKT länge sedan fanns den vattenlevande dinosaurie kaninen, som levde i vattnet och åt plankton" // Oskar, min NO lärare
Det finns ingen manual. Alla program som används är hemhackade gratisprogram. Dokumentation finns ofta i form av .nfo-filer, eller på diverse hemsidor.
Jag skriver guider i forumet i mån av tid. Om jag inte hade ett liv också skulle jag ägna hela sommaren åt att skriva en modified-xbox-for-dummies bok...
Bookmarks