Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Oseriösa moddare??

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Malmö
    Inlägg
    29
    Respekt
    0

    Post Oseriösa moddare??

    Hansi, jag vet att du inte vill göra reklam för andra företag, men jag undrar om folk inte skulle kunna varna här för moddare som är kända som dåliga? Det finns ju folk, som mig, som inte har koll på om någon är extremt dålig eller oseriös. Jag vet tex att det finns en del som moddar i Malmö och Helsingborg vilket är nära mig, men eftersom jag inte har nån kontakter som känner till dom, och eftersom det känns dumt att fråga dom rätt ut om dom är kassa så vill jag gärna veta från någon som har erfarenhet. Så istället för att tipsa om andra bra företag, varna för dåliga!!

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Nej, jag tillåter varken reklam eller smutskastning av andra företag här.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Malmö
    Inlägg
    29
    Respekt
    0

    Post

    Finns det något oberoende forum nånstans då? Där icke-PsxCare kunder kan diskutera saker?

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Du får inte ens länka till andra forum härifrån....

    Här är det 100% PSXCARE som gäller :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2000
    Från
    Sthlm
    Inlägg
    2 386
    Respekt
    28

    Post

    Och för övrigt... vad spelar det för roll vilka som mer eller mindre är seriösa när det bara finns PSXCARE som alla vet är seriösa. Visst, en del klagar på priset men det är INGEN som blir lurad i alla fall och det är ju valfritt att handla av dom.
    Men att klaga på priset är det dummaste argument för ett modchip man kan tänka sig. Hur mycket spar man inte på "backuper"? Det är inte många, men dom finns, som bara har det för backuper & import spel...

    Hansi och hans crew gör ett jätte bra jobb. Så fort Enigmha chipet kommer ska jag ha en x-box...

    <small>[ 26 May 2002, 12:16: Meddelandet redigerat av: ktd ]</small>

  6. #6
    Registrerade
    May 2002
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    314
    Respekt
    23

    Post

    Jag köpte min Playstation 2 färdigchippad med Messiah från ett annat företag och sålde min gamla med SBOX/Neo-Key.
    Messiah PS2:an fungerade iofs och dom hade lött väldigt fint och det var ordning på alla nya sladdar. Jag är kort sagt nöjd med det företagets jobb, MEN, jag fick ingen som helst beskrivning om hur jag skulle göra för att få igång PSX spel och DVDer. PS2 spel gick ju bra iofs, men jag satt en dag och försökte få igång PSX spel. Orginal PSX gick ju bra, så varför inte de kopierade?
    Den hjälpen införskaffade jag mig här! på PSXCare's forum... I fortsättningen ska jag alltid köpa mina grejor från PSXCare!

    Nu är jag iofs inte helt nöjd med Messiah... Tycker det är dåligt att den inte kan starta alla PSX spel som mitt förra chip, som är det billigaste, kunde. Men det är ju varken PSXCare eller det andra företagets fel...

Liknande diskussioner

  1. Chip är olagligt, PSX care och alla andra är oseriösa
    By Gustav_A in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2001-12-15, 16:45

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •