Får vid uppstart av spelaren siffran 06 i vänstra hörnet och meddelandet att kontakta microsoft. Till saken hör att det är ingen garanti kvar på denna, fd åskskadad nätdel. Nån som har koll på vad felkoderna betyder?
Får vid uppstart av spelaren siffran 06 i vänstra hörnet och meddelandet att kontakta microsoft. Till saken hör att det är ingen garanti kvar på denna, fd åskskadad nätdel. Nån som har koll på vad felkoderna betyder?
Last edited by perlod; 2003-07-11 at 15:42.
6 - kernel - Kan inte låsa upp hårddisken. Vanligaste orsaken är att man försöker använda hårddisken från en annan XBOX.
Min xbox är förnärvarande inte chippat, kan jag ta en annan 10ggb hdd som jag har ligger och stoppa in den i xbox´n.
Har bläddrat igenom och läst de flesta innläggen i detta forumet, men blir bara snurrig. Vad behöver jag, måste jag chippa det just nu för att kunna få igång det? Eller är det bara att plugga in den i xbox´n och starta upp med nån bootcd???????
HJÄLP
Det betyder som ngn sa att moderkortet inte kan låsa upp hårddisken med den korrekta hd-key´n.
Endeså har du bytt hårddisk i xboxen.
Eller så är hårdisken lite skadad efter åskattacken.
Bookmarks