Finns det någon bra emulator till Sega Saturn??
Finns det någon bra emulator till Sega Saturn??
Survival of the Snakest
Du menar väll en till xbox och jag har inte sätt någon saturn emu till xbox
Eeroz
- Avstängd - frågat efter roms till gameboy advance 2003-07-22
Jag undrar också om de finns en Saturn emulator till xbox. Man tycker att det borde finnas med tanke på att den knappt är lika kraftfull som en PSone och att det finns en till Dreamcast
//Zimpan
Heter inte Saturn "något annat" på japanska, tror någon av emusarna är till saturn bara att det inte heter saturn :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
tack (även fast de inte hjälpte speciellt mycket)
Last edited by Zimpan; 2005-02-21 at 13:48.
//Zimpan
Vilken sega är "genesis" ? Den finns det väl emulator till. Dålig koll på Sega...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
...fast genesis var nog megadrive...
Jo de e Mega Drive
//Zimpan
Jag var också på jakt efter en Saturnemulator, sugen på att spela Bug!, men kom fram till att det (ännu) inte finns någon. Tydligen beror det bl.a. på att Saturnen har dubbla processorer, ocha att det därför var bökigt att emulera.
Hoppas någon trevlig nörd där ute har antagit utmaningen, men jag har inte hittat någon information om att så skulle vara fallet.
/H
hoppas jag med
//Zimpan
Bookmarks