kan man lira brända psx spel om jag moddar min ps2 med ett mesiah chip?
kan man lira brända psx spel om jag moddar min ps2 med ett mesiah chip?
titta en fågel.. den kan man äta!
Ja
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
soft, då blire nog en ps2 jag köper, undrar bara om ni håler koll på vilken version(v.?) de är på de ps2r som finns i handeln nu? tänkte köpa en på elgiganten eller power butiken.. ? =D
Det är nog bara 39004 (v7) i handeln. Eventuellt kan du hitta 30004R (v5/v6). Spelar ingen roll om vi sätter i Messiah 2 PRO
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
oki tack då vet jag, men finns de nå lätt sätt at kolla vilken verion de säljer? lr kan man fråga dem i butiken?
Kolla på lådan bara
Bookmarks