Är det så krångligt som det verkar med att flasha bios, skicka över spel till xboxen, göra backuper på orginal och nerladdade spel? Vet inte vad man ska välja mella ps2 och xbox, men xbox verkar så mkt krångligare.
Är det så krångligt som det verkar med att flasha bios, skicka över spel till xboxen, göra backuper på orginal och nerladdade spel? Vet inte vad man ska välja mella ps2 och xbox, men xbox verkar så mkt krångligare.
Det enda som är "krångligare" är ju de saker som över huvud taget inte går att göra på en PS2. Förutom att det oftast går att bränna en backup av ett PS2 spel direkt i PC:n, när man med xbox måste läsa originalet över nätverket från xboxens egen dvd-läsare.
Sedan är det inte så svårt som det verkar innan man börjat prova själv. Man får lära sig en sak i taget när behovet uppstår.
Men om jag skulle köpa en xbox och teste mig fram, det finns inga risker att xboxen går sönder för alltid?
Hur är det man bränner ps2 och xbox spel? Om ni får svara på det, har letat i ps2 och här efter det, men kan inte hittanågra svar.
Om du anstränger dig lite och kör program som varnar dig för att du riskerar att förstöra din xbox så går det att ta död på den. Om du har en liten gnutta omdöme så är det ingen egentlig risk.Originally posted by Wally
Men om jag skulle köpa en xbox och teste mig fram, det finns inga risker att xboxen går sönder för alltid?
Får och får, instruktioner för hur man kopierar spel får ni hjälpa varandra med utan min medverkan.Originally posted by Wally
Hur är det man bränner ps2 och xbox spel? Om ni får svara på det, har letat i ps2 och här efter det, men kan inte hittanågra svar.
Bookmarks