Funderar på att skaffa mig en fjärrkontroll till min xbox idag så jag skulle vara tacksam för ett snabbt svar
fungerar fjärrkontrolen med mediaplayer 2.4 ?
kan man stänga av strömen (on/off) med hjälp av fjärrkontrollen?
tack
/Magnus
Funderar på att skaffa mig en fjärrkontroll till min xbox idag så jag skulle vara tacksam för ett snabbt svar
fungerar fjärrkontrolen med mediaplayer 2.4 ?
kan man stänga av strömen (on/off) med hjälp av fjärrkontrollen?
tack
/Magnus
Ja den funkar där.
Nej du kan inte stänga av finns ingen on off knapp, men man kan gå ut i dashboarden & stänga av den där
tack för ditt snabba svar!
Har för mig att det finns ett par små ikoner längst ner i huvudmenyn på xbmp, en för reboot och en för shutoff.
En är till EXIT till Dashboard & en är för SHUTDOWN
Funkar den till XMP 2.3 också? Fungerar den tillfredställande dessutom, eller är det mest allmänt jobbigt?
Jag använder en programmerbar fjärrkontroll till allt i vardagsrummet inklusive xboxen. Fungerar suveränt.
Funkar dock inte i dvdx
Beror iofs på hur man konfat xbmp, använder man xbmp som dashboard så konfar man den oftast till att göra reboot på vänstra som Hansi sa.Originally posted by pege63
En är till EXIT till Dashboard & en är för SHUTDOWN
Och det går att använda fjärren i dvdx också dock inte om man vill använda XBOX LIVE (den dashboarden går inte att patcha med dvdx).
Hansi, om jag får vara så fräck och fråga =)
Vad använder du för programmerbar fjärrkontroll och funkar den bra till alla apparater i vardagsrummet? Är själv ute efter en men vill inte betala en smärre förmögenhet för en fjärris.
Jag har en übervärstingfjärr som styr alla apparater inkl belysningen i rummet, med både direkt IR och möjlighet att sända RF till en RF mottagare som sedan skickar IR till en/flera av 6 anslutna IR-sändare.
http://www.theatertouch.com/products/t2.shtml
Jag är så beroende av den att när den första jag hade av någon anledning tappade signalstyrka så beställde jag en ny med UPS EXPRESS frakt till dagen efter...
Och då har jag även en Philips Pronto som av många anses vara den "ultimat" fjärrkontroll...
Funkar åxå med en MEMOREX 6 in 1 att stänga av & sätta på ejecta DVD i xbox
Vet inte om jag förstår riktigt vad du skrivit men sätta på xboxen klarar du inte med en fjärrkontroll om du inte moddat den med en IR-mod.Originally posted by pege63
Funkar åxå med en MEMOREX 6 in 1 att stänga av & sätta på ejecta DVD i xbox
Hur får du Eject att funka?
Hejsan,
Min fjärr fungerar då inte i DVD-X i varje fall.
Är det något speciellt man måste göra för att det skall fungera eller?
Original inlägg av wmadoss
Hur gör man en IR moddar man xboxen??
det finns nog olika sätt att göra det på, ett alternativ är xir remote eller nåt sånt
Min mor var en god vän till min far
Box 1.1, x2l, 120gb...
Bookmarks