Det är Titanchip
PS1: Direct boots imports,original import and backups (PAL &NTSC)
PS2: Direct boots imports, HK Silvers, original imports Jap, USA & EUR, backups, CD-R backups, DVD-R backups.
Det vore något för att ta in Hansi
Det är Titanchip
PS1: Direct boots imports,original import and backups (PAL &NTSC)
PS2: Direct boots imports, HK Silvers, original imports Jap, USA & EUR, backups, CD-R backups, DVD-R backups.
Det vore något för att ta in Hansi
daniel_e53@hotmail.com
Vad gör detta chip som inte messiah gör?
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av nagy:
<strong>Vad gör detta chip som inte messiah gör?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">den bootar skivor som andra chip inte gör.
och den startar spel snabbare.
daniel_e53@hotmail.com
EXCLUSIVE!! We are happy to present the absolutely best chip for
Playstation2, "Titanchip" (Messiah Killer) it´s better both by software and price
Functions:
Direct boots* all Ps2 discs Imports,Back-up´s (CDr-DVDr**) & Silvers.
Just put in the disc and enjoy, no strange tricks.
*It boots much faster and securer than Messiah.
**It even boots discs that we never could get to work with any other chips:-).
Unic function to put it in ps1 mode:
Just start the player with the reset button
for 2 seconds, then a diod will be blinking showing you that you are in Ps1 mode, much more sofisticated than Messiah
daniel_e53@hotmail.com
Den är tyvärr fake loser
Har ingen signatur för det tar plats på servern
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Silver Surfer:
<strong>Den är tyvärr fake loser</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">nä den stämmer! Jag har redan en ps2 maskin med det chipet! men den är bättre än messiha!
men det chipet tycker jag att psxcare borde ta in.
/ Daniel
daniel_e53@hotmail.com
jaså det säger du
Har ingen signatur för det tar plats på servern
Jag tycker inte Titan är bättre än Messiah.
Det startar samma spel.
Man håller in reset 2 sekunder vid uppstart istället för att trycka 2ggr på reset för att aktivera PS1/DVD läge = so fucking what...
Uppstartbilden där det står "Playstation 2" är ersatt med korrupt grafik = skönhetsfel på Titan som inte finns på Messiah.
Vi har inte haft tid att testa Titan, och därmed vågar jag inte säga att Titan klarar NTSC PS1 spel i korrekt hastighet, vilket annars endast Messiah gör. Vi har sett andra chip/kombinationer som ger "trasig" PS2-logga, och dessa har kört PS1 NTSC spel i 50Hz istf 60Hz.
Om vi får brist på Messiah kommer vi antagligen ta in Titan som tillfällig ersättning, men vi kommer aldrig påstå att det skulle vara ätt bättre chip då det bara är en 99% kopia...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
daniel, du inte tro på all skit företag skriver för att göra reklam för deras produkter.
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
Wow, jag som trodde jag var slö som ville ha Messiah istället för ett swapchip, nu finns det tydligen killar som inte orkar trycka på reset mer än en gång...!!
Ursprungligen skrivet av Lynx:
<strong>daniel, du inte tro på all skit företag skriver för att göra reklam för deras produkter.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Det gör jag inte...
men Man håller in reset 2 sekunder vid uppstart istället för att trycka 2ggr på reset för att aktivera PS1/DVD läge det slipper man ju med titan chipet.
+ att det kostar mindre...
att grafiken blir koruppt i början där ps2 rutan kommer upp spelar ju ingen roll tycker jag. Bara alla spel funkar så...
daniel_e53@hotmail.com
Daniel, kan du inte bara medge att den gör samma saker som messiah fast den ger korrupt startbild i början osv och därmed är sämre? Kan det inte vara så enkelt?
-;^Rez^;-
Ursprungligen skrivet av REZ:
<strong>Daniel, kan du inte bara medge att den gör samma saker som messiah fast den ger korrupt startbild i början osv och därmed är sämre? Kan det inte vara så enkelt?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">fast jag vet en sak som är mkt bättre än messiha och det är ju priset... på chipet
daniel_e53@hotmail.com
Ja, och ett par märkeslösa jeans från OBS är självklart billigare än ett par Levis. Det är upp till var och en att välja mellan känd kvalitet och billiga plagiat...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ursprungligen skrivet av Hansi:
<strong>Ja, och ett par märkeslösa jeans från OBS är självklart billigare än ett par Levis. Det är upp till var och en att välja mellan känd kvalitet och billiga plagiat...</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">exakt! och jag tycker bara att det är fördelar med mitt chip!
daniel_e53@hotmail.com
Och därmed är denna tråd avslutad.
Bookmarks