Hej, jag har just laddat hem en xbmp zip fil, som heter "xbmp_2.4_cvs_compile_xbins_7-19-03.zip". När jag extractade den så fick jag upp 16 filer och 11 mappar. Vad här ska jag överföra till boxen?
Hej, jag har just laddat hem en xbmp zip fil, som heter "xbmp_2.4_cvs_compile_xbins_7-19-03.zip". När jag extractade den så fick jag upp 16 filer och 11 mappar. Vad här ska jag överföra till boxen?
Cheers
//Larscha
X-bit
IND-Bios.5003
250 gb hd
Thomson DVD
allt så klart
För att underlätta det hela för dig / oss läs igenom .nfo eller .txt filerna ordentligt, försök att installera det. Om det nu mot förmodan inte fungerar skriv vad du behöver hjälp med och hur du gick till väga... Helt onödigt att ladda hem saker och posta på ett forum innan man ens förstår\försökt sig på programmet.
Hur vet du daemon att jag inte försökt? Det finns inte en enda fil som beskriver hur man ska göra, och om det är första gången man lägger in nått så kanske man behöver lite support!
Cheers
//Larscha
X-bit
IND-Bios.5003
250 gb hd
Thomson DVD
Inte specielt konstigt att du inte får med några hjälp .nfo\.txt filer då du laddat hem en CVS build, man bör alltid ladda hem en Stable build då CVS builds kan innehålla en massa buggar eller rent av inte fungerar som det ska, CVS är kod som blir modifierad dagligen och uppladda för att andra programmerare och insatta personer ska kunna ta del av utveckligen...
Det följer med txt filer till cvs versionerna också (såvida du inte kompilerar den själv).
Och jag laddar hellre hem nya fräscha cvs versioner än äldre "stabila" versioner som tex senaste 2.4 (som har lika mycket buggar som vilken cvs som helst).
Bookmarks