någon som vet hur man gör en genväg till f: så att jag kan använda typ spel och film mapparna.
jag vill ha en spelmapp och en film mapp till start menyn
någon som vet hur man gör en genväg till f: så att jag kan använda typ spel och film mapparna.
Skriv och berätta mer hur ditt system ser ut! va kör du med för dashboard?Originally posted by manget
XBox: v1.1
Dvd: Samsung
Modchip: Matrix
Bios: EvolutionX M7
Hård Disk: 80Gb (Maxtor)
Dashboard: EvolutionX 3921
jag kör med xecuter2,jag tror det e det nyaste biosen RemoteX V1.8.3752, jag har en hdd på 80gb
Men va har du för Dashboard? Är det Evolution-X Dashboard, XBMP eller Avalaunch... Evolution-X Dashboard och Avalaunch har sökväg till spel och från xbmp så hittar du filmerna..Originally posted by manget
jag kör med xecuter2,jag tror det e det nyaste biosen RemoteX V1.8.3752, jag har en hdd på 80gb
det e evolutionX - dashboard
Där finns det nästan längst ner en genväg till spel och filmerna når du om du startar xbmpOriginally posted by manget
det e evolutionX - dashboard
jo, men när jag lägger in saker på f: så hittar jag dem inte, där finns bara hddloadern.
Om du kör med orginal disken så är det e: du ska använda... Stor disk = F:Originally posted by manget
jo, men när jag lägger in saker på f: så hittar jag dem inte, där finns bara hddloadern.
Bookmarks