Alltså...nu vet jag fan inte vad som kan vara fel.
Har haft Xboxen i 2 veckor nu..allt har funkat perfekt. Bytte precis och testade xFER för att föra över några spel till boxen (har 30 gig / 120 ledigt) Det gick helt perfekt med de första 3-4 spelen, men .helt plötsligt så typ dog överföringen bara...och jag blev tvungen att starta om boxen. Och från att ha gått med typ 2-5 Mb/sekund i över 2 veckor..så går det helt plötsligt med 7-70 kb/sekund ...vafan...det går i modemhastighet nästan! Vad kan ha hänt !???? Nu spelar det ingen roll om jag för över den från min serverdator eller nån annan klientdator. Det går ändå sjukt långsamt.
Har testat med LeechFTP (som funkat perfekt hitills) och vanliga Internet Explorer, samt xFER. Alla går lika trögt!
Givetvis har jag inte passive mode ibockat. Har inte ändrat på nånting alls! Har testat att föra över filer FRÅN boxen till PC'n...det går grymt snabbt... 7-8 Mb/sekund. Dessutom känns det som att det tar längre tid för boXplorer att starta upp nu än vad det gjorde innan.
Nån som har nån lösning på det hela? Känns ju jävligt dumt att behöva lämna in boxen för en sån här sak
Bookmarks