Ju du lösningar är många, En av dom är att ni byter era dvd spelare i xboxarna han bör vara glad eftersom Samsung höjs till himmlerna på dom flesta forums, det sägs att Samsung DVD-n är bäst alltså, Tycker ni att det blir för krångligt så kan ni ju byta hela boxen med varandra du kan salja din philips brännare och köpa den prisvärda NECen ND1300 som klarar av båda formaten av media eller så fortsätter du som vanligt fast börjar bränna på DVD+RW istället för på vanliga DVD+R, Jag har dock läst på nått forum att det fanns ett programm som kunde göra visa ändringar på tomskivorna så xboxens DVD tror att dom brännda dvd+r är DVD-Rom skivor istället och läser dom som sånna, Tyvärr så funka inte progget på min NEC så jag har inte den kvar men det var typ på dvdr helps forum som allt fanns kommer inte alls ihåg vilka dvd+-r/rw enheter progget stödde men jag kan inte komma ihåg att den inte stödde philips.
Nec Sony pioneer var det kört med i alla fall och det skulle funka med TEAK och Plextor tror jag...................
Last edited by Skevast; 2003-08-17 at 04:48.
Om du inte leker med livet leker livet med dig
Bookmarks