Jag har lödat in ett magic 3 chip och ngt har gått fel. Jag kan tex bara köra ut cd skivan men om jag skal ha in den så får jag göra det manuellt. Och det andra är att inget händer när man startar ps2spelet vad kan jag ha klantat mig med?
Jag har lödat in ett magic 3 chip och ngt har gått fel. Jag kan tex bara köra ut cd skivan men om jag skal ha in den så får jag göra det manuellt. Och det andra är att inget händer när man startar ps2spelet vad kan jag ha klantat mig med?
Det är väl en 23 olika lödningar som kan ha gått fel. Ring gärna och fråga våra tekniker om du köpt chipet av oss, dom har mer erfarenhet än vad jag har.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Lurade lite på felet och hämtade sedan ett förstoringsglas. Och då såg jag att pungterna M och R va lite lite när sin granne. löda igen och Voila,men det händer i bland att den säger sätt i en ps2 orginal skiva fat jag har det. Då kan jag boota om och då funkar det. lurigt!!
Bookmarks