Går det att bränna image på DVD?
Har Nero 5.5
Får nämligen itne till detta och tänkte om man ska gå nån annan väg?
tack på förhand // Pontius
Går det att bränna image på DVD?
Har Nero 5.5
Får nämligen itne till detta och tänkte om man ska gå nån annan väg?
tack på förhand // Pontius
ja hade oxå problem å bränna xbox .iso filer me nero 6... men d funkade perfekt me roxio cd creator 6. kanske nått å testa
ja precis för när man går in i burn image på nero finns det inget alternativ för att växla till DVD istället för CD
kom at tänka på det... går det att ha inne Nero och Easy CD Creator samtidigt eller "paxar" något program bränanren så att inte det andra programmet kommer åt den?
Tack på förhand // Pontius
En sak till...
Vad heter funktionen "burn image" i Easy CD Creator?
sorry...
gjorde den klassika tabben att fråga innan jag själv kikade lite...
var tydligen så enkelt att bara dubbelklicka på ISO filen...
hehe jo du kan han ha båda proggen inlaggda samtidigt... ja har d nu. ja bränner mest me nero men när d blir xbox dvd så åker roxio fram
Jag har brännt 4-5 DVD med Nero utan problem. Bara så ni vet
ja d går å bränna DVD me nero men när man tar burn image så går d inte å byta t DVD läge...
Går hur bra som helst att bränna XBOX ISO´s med Nero oavsett om det är CD el DVD images.
Nero (ver 5 och uppåt iaf) bränner imagen på det media imagen kräver.
använd nero express
jag kör nyaste nero (6.0.0.14 eller vilket det är)
man får ju först välja vilken brännare och vilket media man ska bränna på sen är det bara att klicka på "Disc Image or Saved Project" ändra Files of type till Image files välja en iso och trycka next två gånger. enklare kan det inte bli. jag har väl brännt ut en 30-40 DVD-isos på det viset och det funkar kanon.
ALCOHOL 120% ! Enklare kan det inte bli.
www.alcohol-software.com
(funkar när Nero inte ens vill känna av DVD-brännaren)
Bookmarks