Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Filfel..

Registrerade
    Jun 2003
    Respekt
    22

Filfel..

jag har laddat ner ett spel och det finns 3 filer som är något fel på. dessa filer heter track11, 12 och 19. De ligger i music-mappen. Så jag struntade i att överföra dem. Spelet funkar fint. Nu till frågan. Kan det bli strul i framtiden med spelet(har bara provat det 2 gånger)? Bör jag ladda ner ett nytt eller är dessa filer mindre viktiga?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Det beror på hur känsligt spelet är programmerat. Det kanske bara struntar i att filerna saknas, eller så stannar det med felmeddelande när dom skall användas. Om detta händer bör du kunna ta någon annan fil och försöka lägga in med samma namn. Om problemet beror på att namnet är för "konstigt" för att fungera i xboxens filsystem så måste du försöka hitta någon "patch" till spelet som gör att man kan använda fungerande filnamn.

Registrerade
    Jun 2003
    Respekt
    22
    tack hansi.
    det borde inte bero på att filerna har konstiga namn eftersom alla andra "trackfiler" har samma namn (undantaget siffran i slutet då).
    Så egentligen skulle jag kunna kopiera någon fungerande track-fil, döpa om den till dessa tre och sedan stoppa in dem i rätt mapp?

mvh

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner