Ibland när jag använder "handkontrollsreseten" för att komma tbx till EvoX dashboard så funkar det inte alltid, istället blir skärmen svart och det händer ingenting. Det gäller både när jag kör spel från dvd och från hd.
Ibland när jag använder "handkontrollsreseten" för att komma tbx till EvoX dashboard så funkar det inte alltid, istället blir skärmen svart och det händer ingenting. Det gäller både när jag kör spel från dvd och från hd.
Stäng av funktionen i settings, alla tre ställen där det står IGR. Använd bioset x-ecuter 2 4977 istället, där finns en IGR funktion som oftast fungerar bättre än dashboardens.
Ok, jag fick min Xbox igår från er så jag antar att det är senaste biosen? Jag provar mig fram än så länge. Jag har ett X-ecuter 2.2 Pro i maskinen, hur gör jag för att använda biosets IGR-funktion, vart finns den inställningen?
Du kan klicka på mitt namn så ser du en webbadress klicka på den klicka sedan på xboxinställningar så ser du var du stänger av IRG ngn stans.
Eftersom boxen är köpt av oss så är den redan inställd som jag föreslog. Ingen aning varför det inte fungerar, IGR är väl inte helt perfekt helt enkelt...
Vad är egentligen "rätt" sätt att stänga av, sätta i nytt spel eller att gå från ett spel tbx till menyn?
Allt som fungerar är rätt.
Bookmarks