Nån som vet varför Majoras Mask inte fungerar. Har provat minst fem olika roms (.rom , .V64 etc.) Använder Project x-64.
Nån som vet varför Majoras Mask inte fungerar. Har provat minst fem olika roms (.rom , .V64 etc.) Använder Project x-64.
Nej vet inte varför det spelet inte funkar, men kan säga att det spelet kan du INTE få igång ÄN, på N64 emulatorerna till boxen.
då är det väl bara att rulla tummarna tills det kommer nån emulator som det funkerar till...
Det går på UltaXLE men det hänger sig titt som tätt...
Jag kan spela den på min med PJ64-X fungerar fin fint, enda som har hänt är att ljudet hackat till ibland, inte så irriterandeOriginally posted by wmadoss
Nej vet inte varför det spelet inte funkar, men kan säga att det spelet kan du INTE få igång ÄN, på N64 emulatorerna till boxen.
Men kanske bara jag som har tur också ?
/ Johan
Då har du/ni nog en jävla tur för jag har testat 5-6 olika versioner av det spelet utan framgång. Samt inte sett en enda på xbox-scene.com i emulator forumet som fått igång det förutom en kille som hade fått MM att ladda med 128 mb ram dock segt som fan.
Men ni får gärna säga vilken rom version och exakta inställniingar i emulatorn samt vilken version ni kör.
Jag kör UltraXLE 1.0b...
UltraXLE v1.0b
UltraHLE for the Xbox
Written by oDD. 18-06-2003
Den har jag också testat med.
Kan du skriva exakt vilken version av MM du kör.
Det finns ju Usa, Japan, Europe Version samt 1.0, 1.1 el 1.2 av spelet.
Om du talar om för mig hur jag kan få en font i EvoX 3921 som kan visa å ä ö...
Skämt & sido...
Det är i alla fall en NTSC version och det står rev. 0. Alla info jag får fram. Vet du ett bättre sätt att få reda på det?
Är inte så duktig på sånt här
Men det var en polare som la in N64 emulatorn åt mig, PJ64-X.
Vet ack inte vilken version det är, ska be han kolla det åt mig =) Sen spelet har jag provat i ett X antal versioner, men den sista jag fick var bäst, vettefan hur man kollar vad det är för version, får fan han också göra![]()
Bookmarks