Finns det något ställe i Stockholm som hyr ut xboxspel och har ett bra sortiment?
Finns det något ställe i Stockholm som hyr ut xboxspel och har ett bra sortiment?
GAME har öppet köp även på spel som kunden öppnat och provat, så det är i praktiken lika bra som att hyra bara man har tillräckligt med pengar.
Finns inte video buktikssedjan Kungsan i Stockholm???![]()
För jag har själv hyrt ett antal spel från dom.
I'm a XBOX Lover.![]()
©NightRabbit® - ©eLiTe FoRcE®
XBOX v1.0 - Orginal (XBOX-Live)
XBOX v1.0 - X3 build 1959, 200GB HD, Case Modded.
Screen : 103" (InFocus)
+ en massa andra bra prylar.
Jag bor i uppsala och här är det ända som går att hyra PS2 spel och det är bara ett ställe som har bra sortiment resten är nästan bara skit!!!![]()
Testa www.Gimmegame.com(Xbox,PS2) eller www.spelgalen.nu(Xbox,Ps2, GC) om du vill hyra via nätet.
Hmmm, du råkar inte veta vem av dem som är bäst? Typ leverar snabbast och har mest spel inne på lager?Originally posted by Jolle
Jag bor i uppsala och här är det ända som går att hyra PS2 spel och det är bara ett ställe som har bra sortiment resten är nästan bara skit!!!![]()
Testa www.Gimmegame.com(Xbox,PS2) eller www.spelgalen.nu(Xbox,Ps2, GC) om du vill hyra via nätet.
Det finns en videobutik på Ringvägen som hyr ut både XBox och Ps2 spel. Har inte varit inne och tittat på sortimentet ännu, men jag återkommer med rapport!
Det var som fan! Vad heter stället då och vart nånstans på ringvägen ligger det?Originally posted by nataS
Det finns en videobutik på Ringvägen som hyr ut både XBox och Ps2 spel. Har inte varit inne och tittat på sortimentet ännu, men jag återkommer med rapport!
Last edited by nissen; 2003-09-14 at 00:57.
Står du vid korsningen Ringvägen/Götgatan så blir det kanske 200-300 meter österut. Ska poängterar att jag inte var inne, utan såg att det satt en lapp i fönstret där de proklamerade att man hyrde ut spel till Xbox o Ps2.
Du har ingen aning om vad affären heter?
Nepp, men jag ska kolla upp saken då jag ändå ska till de trakterna idag.Originally posted by nathorst
Du har ingen aning om vad affären heter?
Det vore väldigt snällt.
Hmm... jag gick både österut och västerut, men hittade inget ställe som hyrde ut spel. Vet inte om jag bara missat det eller om jag är helt blind. Hur som helst hittade jag tyvärr inget.Originally posted by nathorst
Det vore väldigt snällt.
Stället heter "Drakens Video" och ligger runt Ringvägen 110. Var inne idag o tittade lite. Måste väl säga att utbudet var sådär.. 10-talet spel (lite mer till Ps2) och inga supertitlar. Men det mesta kanske var uthyrt.. Jaja 39 spänn tog de iaf.
Tack så mycket. Det ska kollas upp så snart som möjligt.
Kan även tipsa om Video Town på folkungagatan. Dom hyr ut xbox och ps2 spel. När jag var där hade dom riktigt mycket ps2 spel men bara två xbox spel (morrowind, sagan om ringen). Kan ha varit uthyrt där med, eller så har de bara ett riktigt uselt sortiment.
Ni får väl ta en sväng upp till Östersund och gå på Videoteket då =)
Dem har 100+ titlar till både Xbox och PS2...
Hyrde precis spel på Video Town! (folkungagatan) fungerade asbra...
De har nog en 15-20 titlar! Asnajs!
PEACE
Bookmarks