Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Relax... jag har några fråger kvar

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Umeå
    Inlägg
    141
    Respekt
    21

    Cool Relax... jag har några fråger kvar

    Efter nån timme lyckades jag att få relax att fungerar....och ett tips är att var noga och stava stora som små bokstav rätt....ex Video eller video den är samma för pc men inte för xbox....jag har bara ett problam kvar varför när jag startar xbmp för första gånger
    och kör relax...den fryser....sen när jag starta om xbox och xbmp då funkar den.....Why.

    2 fråga är hur fungerar tv guiden....jag såg en länk med guide men den fungerar inte när man kör i dos kommandotolken i winxp.....När jag startar den frå xbox då laddas nåt på Hd man hör ljudet....sen kommer fram en massa ikoner med namn på kanal....och vissa har en logo typ kanal1 tv4 osv....men det blir inget mer....är nån som är snäll typ Hansi Pege63 och de andra som kan hjälpa mig med några tips Tack

  2. #2
    Registrerade
    May 2003
    Från
    Umeå
    Inlägg
    104
    Respekt
    21

    Re: Relax... jag har några fråger kvar

    Originally posted by Umberto
    Efter nån timme lyckades jag att få relax att fungerar....och ett tips är att var noga och stava stora som små bokstav rätt....ex Video eller video den är samma för pc men inte för xbox....jag har bara ett problam kvar varför när jag startar xbmp för första gånger
    och kör relax...den fryser....sen när jag starta om xbox och xbmp då funkar den.....Why.

    Bytte till Avalaunch från Evox och nu funkar allt bättre..prova så ska du se att xbmp börjar rocka..

    2 fråga är hur fungerar tv guiden....jag såg en länk med guide men den fungerar inte när man kör i dos kommandotolken i winxp.....När jag startar den frå xbox då laddas nåt på Hd man hör ljudet....sen kommer fram en massa ikoner med namn på kanal....och vissa har en logo typ kanal1 tv4 osv....men det blir inget mer....är nån som är snäll typ Hansi Pege63 och de andra som kan hjälpa mig med några tips Tack
    Bytte till Avalaunch från Evox och nu funkar allt bättre..prova så ska du se att xbmp startar som den ska..
    XBox: v1.1
    Dvd: Samsung
    Modchip: Matrix
    Bios: EvolutionX M7
    Hård Disk: 80Gb (Maxtor)
    Dashboard: EvolutionX 3921

Liknande diskussioner

  1. ReLaX problem!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    By Ph4z3 in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-04, 23:27
  2. relaX
    By Maverick in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2003-08-17, 08:33
  3. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23
  4. har lite problem som jag önskar att någon kan ordna
    By jose in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-01-26, 21:24
  5. ARG...över PSXCare och en massa andra saker
    By wyntoon in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2002-10-06, 18:13

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •