Är det någon som får igr att funka med 4977 och matrix chip???...kör med avalaunch och har inte filen x2_IGR_disabled på boxen men det funkar inte..
Är det någon som får igr att funka med 4977 och matrix chip???...kör med avalaunch och har inte filen x2_IGR_disabled på boxen men det funkar inte..
XBox: v1.1
Dvd: Samsung
Modchip: Matrix
Bios: EvolutionX M7
Hård Disk: 80Gb (Maxtor)
Dashboard: EvolutionX 3921
4977 har en ibyggd IGR funktion du skall gå in på "system utils" och bocka av NO IGR på 3 ställen.
Jag vet men jag kör inte med Evox utan med Avalaunch och där finns inte valet igr....Originally posted by pege63
4977 har en ibyggd IGR funktion du skall gå in på "system utils" och bocka av NO IGR på 3 ställen.
IGR i 4977 ska funka med matrix i avalaunch också, fast om det inte funkar kan du testa med avalaunch som också har en inbyggd IGR (kommer inte ihåg om du behöver senaste versionen men du kan ju testa) då skall det vara L trigger + R Trigger + Black (el back).
...Finns det ngn som använder EVOX fortfarande ???!
Finns det en version av Avalaunch med inbyggd igr??Originally posted by wmadoss
IGR i 4977 ska funka med matrix i avalaunch också, fast om det inte funkar kan du testa med avalaunch som också har en inbyggd IGR (kommer inte ihåg om du behöver senaste versionen men du kan ju testa) då skall det vara L trigger + R Trigger + Black (el back).
har provat L + R + Back +Black ... ja allt har jag provat och får det inte att funka...
Har själv inte testat det, hörde det på avalaunch kanalen på IRC men det verkar inte vara helt korrekt får jag höra nu från andra på den kanalen, och då jag själv använder IGR från 4977 så har jag inte testat. Så det kanske är skitsnack...
Det är igr i 4977 som jag inte får att funkaOriginally posted by wmadoss
Har själv inte testat det, hörde det på avalaunch kanalen på IRC men det verkar inte vara helt korrekt får jag höra nu från andra på den kanalen, och då jag själv använder IGR från 4977 så har jag inte testat. Så det kanske är skitsnack...
Vad har du för chip??Originally posted by wmadoss
Jag kör med Dash: "Evox 1.8.3752" Bios: "X2 4977" och det funkar kanon?Originally posted by wmadoss
It's nice to be important but it's more important to be nice!
Bookmarks