Nån som vet hur man fixar bort de ngröna bilden när man tittar på dvdfilm på en v7?
Nån som vet hur man fixar bort de ngröna bilden när man tittar på dvdfilm på en v7?
Det finns väl inte ännu någon känd lösning på det problemet?
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ursprungligen skrivet av Stefan:
<strong>Det finns väl inte ännu någon känd lösning på det problemet?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">nej, de trodde de hade hittat den, men nej.
samma punkt på ett v6:a har lokaliserats på v7:an, men den fungerar inte.
sony har gjort om något med modulen som avkodar film.
Funkar det inte om man kör med en riktig RGB kabel??
XBOX v 1.4
X-bit, Xecuter 2.4979.06 bios, 120gb, XBMC Dash
Nintendo Wii
WiiKey2
Nae warp, det handlar inte om det. Det är en känt problem man "vanligen" löser med en enkel modifikation som går ut på att man löder samman två punkter på moderbordet. Annars får man grön bild när man ser på film MED rgb. Jag har för mig att det fungerar med s-video kabel dock? I alla fall så har man inte hittat dessa punkter på V7 vad jag har hört..
-;^Rez^;-
Är det sony som inte vill att man kör med rgb? Jag har jag v7 och går det inte på något sätt att få alla färger med rgb eller är det helt kört?
"Det som inte dödar, det härdar"
Bookmarks