Hej! någon som testat EvolutionX Dashboard Beta Build 3921?
Undrar om man ska våga slänga in det eller om man ska testa Avalaunch. Någon som tycker något?
Hej! någon som testat EvolutionX Dashboard Beta Build 3921?
Undrar om man ska våga slänga in det eller om man ska testa Avalaunch. Någon som tycker något?
Min mor var en god vän till min far
Box 1.1, x2l, 120gb...
Finns den på irc??
Testa den som ett "program" först innan du installerar den som
dashboard.
skall testa den till i morgon, skall lägga den i en mapp som man sedan hänvisar till i menyn med följande rad:
Item "EvoX Dashboard","F:\Apps\EvoX\evoxdash.xbe"
EvolutionX Main Features List
Microsoft Dashboard Replacement
Build in FTP Server
Configurable Menu System
Flash BIOS utility
Upgrade Harddisk and Format/Partition easily
Create game backups
Build in Trainer menu system
EvolutionX New Features List
Improved IGR
Partition7 (G-Drive) Support (Thanx OZ_Poulb)
SMART / HDD Temperature
HDD Lock / Unlock (Thanx Team Assembly)
Gameregion / Videomode switch (Thanx Team Complex)
Many bugfixes
Trainer menu (enable/disable trainers from Evox)
Debug TSR
Dual TSOP bios (For TSOP flashing 1.0, 1.1, 1.2, 1.3)
D6+ BIOS with Mediapatch (D6 Patched by Team Phoenix)
Last edited by pege63; 2003-09-16 at 14:42.
old news,, flera timmar gamla jue,tankade det i morse men inte provat det en,nån som vill ha? kan skicka ett mail till mig jo n a s _ e k r o t h _ 8 9 @ h o t m a i l . c o m
chippad xbox v1.1 med samsung läsare samt seagate 120 gb hdd
Säg något om du testat den istället...som du ser var det inte så "old news" när det postades, om man nu måste kommentera det...
Har själv inte testat Avalaunch så det skulle vara kul att höra vad folk tycker om respektive dash nu...
Box 1.1, x2l, 120gb...
sorry lurvenpajasen,jag skrev "old news" för att skämta eftersom nyheten inte var mer en några timmar gammal var även darför jag använde mig av, men läste mitt inlägg nu igen och såg att det kanske inte uppfattas som skämt. aja sorry,,Originally posted by Lurvenpajsen
Säg något om du testat den istället...som du ser var det inte så "old news" när det postades, om man nu måste kommentera det...
Har själv inte testat Avalaunch så det skulle vara kul att höra vad folk tycker om respektive dash nu...
men vad det gäller avalunch ,jag har testat det o tycker det e helt okej 2+ e ju att det finns en inbyggd irc klient o att man kan uppdatera avalaunch direkt från avalaunch dashboardet
mvh jonas (skäms)
Har nu testat NYA EvolutionX Dashen kan bara säga att den är kanon NU, har velat ha dom grejorna som den innehåller nu länge, smidigt som bara den. Bättre än NYA Avalaunch som hänger sig när man vill byta språk til typ Svenska??? (bugg?)
Kan bara säga att använd avalaunch, klart bättre i alla avseenden, mer funktioner, ständig utveckling mm.Originally posted by pege63
Har nu testat NYA EvolutionX Dashen kan bara säga att den är kanon NU, har velat ha dom grejorna som den innehåller nu länge, smidigt som bara den. Bättre än NYA Avalaunch som hänger sig när man vill byta språk til typ Svenska??? (bugg?)
Anledningen att den hänger sig (bara i senaste ver) är att newsfeeds krånglar så disablar man dem funkar det.
Dock tycker jag att än så länge är 0.47.2 den bästa versionen av avalaunch.
Om man nu inte vill köra avalaunch (av ngn outgrundlig anledning så testa mediaxmenu el xbmp båda två också klart bättre än evox).
Och som sagt ovan dashboards är vanliga jävla program så det är bara att slänga in dem i vilken katalog som helst och testa, man behöver INTE ha dem som dashboards ifall man nu inte vågar byta ????
Nu funkar igr riktigt bra..den rockar nya EvolutionXOriginally posted by pege63
XBox: v1.1
Dvd: Samsung
Modchip: Matrix
Bios: EvolutionX M7
Hård Disk: 80Gb (Maxtor)
Dashboard: EvolutionX 3921
håller med dig! helt perfekt,speciellt trainer progget verkar grymt smidigtOriginally posted by pege63
Heh, var nog lite kinkig o överreagerade lite där, puss på dig jonasOriginally posted by xboxer v1.1
mvh jonas (skäms)
Ska nog ändå ha xbmp som dash i fortsättningen ändå...
Box 1.1, x2l, 120gb...
NYA Dashboarden "remoteX" rockar fett nu ser man temp på HD åxå lägg in en sträng på din skin.ini <CRLF>HD Temp: <Temp3>
Ja det är skoj med hd temp..... Då kan man passa på o kolla vad tillverkaren av hdn säger om arbets tempOriginally posted by pege63
NYA Dashboarden "remoteX" rockar fett nu ser man temp på HD åxå lägg in en sträng på din skin.ini <CRLF>HD Temp: <Temp3>
The mind is like a parachute - it only works if it's open...
Bookmarks