Jag undrar om man kan testa massa olika dashboard genom att lägga in dom i en mapp under e:\apps?? kan man då testa alla olika som t.ex mxm, nexgen m.m.??
Jag undrar om man kan testa massa olika dashboard genom att lägga in dom i en mapp under e:\apps?? kan man då testa alla olika som t.ex mxm, nexgen m.m.??
Funkar bra att göra så..köra skjälv nexgen, avalaunch, msdashboard EvoulotionXOriginally posted by Xyruz
XBox: v1.1
Dvd: Samsung
Modchip: Matrix
Bios: EvolutionX M7
Hård Disk: 80Gb (Maxtor)
Dashboard: EvolutionX 3921
Varför hänger sig NYA Avalaunch när man vil byta språk, bugg?
du får göra det manuelt via config filenOriginally posted by pege63
Varför hänger sig NYA Avalaunch när man vil byta språk, bugg?
XBox: v1.1
Dvd: Samsung
Modchip: Matrix
Bios: EvolutionX M7
Hård Disk: 80Gb (Maxtor)
Dashboard: EvolutionX 3921
har gjort det funkar ej då heller UTAN Anledningen att den hänger sig (bara i senaste ver) är att newsfeeds krånglar så disablar man dem funkar det.
Last edited by pege63; 2003-09-17 at 14:53.
Det är också problem med greek.ini på senaste Avalaunchen, men det har det ju alltid varit, ta bort greek.ini från språk katalogen så går det att ändra språk.Originally posted by pege63
har gjort det funkar ej då heller UTAN Anledningen att den hänger sig (bara i senaste ver) är att newsfeeds krånglar så disablar man dem funkar det.
har tagit bort allt utom engelska & svenska den hänger sig iaf, slängde skiten.
Bookmarks