Dom som sålde din box verkar inte modda dom rent hårdvarumässigt utan dom kör någon slags av exploit där dom lägger bioset på hårddisken. Om du hittar den så bör du ju kunna byta ut den mot en annan, den bör ligga i roten på någon partition. Den lösningen är väldigt dålig och om du vill senare byta hdd så måste du modda den en gång till och betala en gång till. Dom lovar att du får behålla garantin eftersom dom inte öppnar boxen, men ska du vänta tills garantin går ut för att byta hdd. Jag fattar inte ens hur man kan ta betalt för en sådan här lösning. PSXCARE erbjuder exact samma tjänst där dom lägger in ett riktigt chip och så övertar dom garantiansvaret ifall du köpt boxen av dom och då kan du sammtidigt lägga in en hdd. Enligt mig så har du åkt på en riktig blåsning, hemsidan ser amatörmässigt gjord och den enda support som finns är till ett kontantkort.......Ja ja inte vet jag men testa att leta efter en fil som har ändelsen *.bin i roten på en av partitionerna och byt ut den mot din bios, och obsevera att din bios måste heta likadant, du får altså döpa om den. Går det åt skogen så måste du köpa 007 Agent underfire eller Mechassult och ett minneskort och leta på xbins efter filerna för att återställa boxen. Det här bör hjälpa dig fram tills du ska byta hdd men då måste du åtminstånde flasha boxen om du inte lägger in ett chip......
Last edited by Skevast; 2003-09-19 at 06:05.
Om du inte leker med livet leker livet med dig
Bookmarks