Är det nån som kör XBMP som dashboard?
Hur gör man för att lägga till extramenyer som tex spel?
Är det nån som kör XBMP som dashboard?
Hur gör man för att lägga till extramenyer som tex spel?
Många har XBMP som dashboard, lägga till spel under GAMES kommer ju automatiskt iaf på min, då skall startfilen heta default.xbe då kommer spelets namn upp automatiskt under games.
Funkar inte likadant på XBMP.Originally posted by pege63
Många har XBMP som dashboard, lägga till spel under GAMES kommer ju automatiskt iaf på min, då skall startfilen heta default.xbe då kommer spelets namn upp automatiskt under games.
Det jag skulle göra är att under bookmarks lägga till de sektioner du vill ha (Games/Emus/Apps osv).
Då får du sedan under My Programs upp en meny i vänstra sidan me de sektioner du skapat och sen får du upp mappar med thumbnails på de spel resp apps/emus du har där (ser ut lite som utforskaren).
Har du en menyrad som heter games?Originally posted by pege63
Det har inte jag i min XBMP.
Nu kör jag med Avalaunch som jag är helt nöjd med men eftersom man använder boxen till film(streaming)och spel så måste det vara smartare att ha XBMP som dashboards.
Bookmarks