Läste i forumet att det är möjligt med större diskar än 137 GB. Mkt mer än så har jag inte kunnat hitta. Hur gör jag för att få t.ex en 300 gb att funka?
Tack på förhand
Läste i forumet att det är möjligt med större diskar än 137 GB. Mkt mer än så har jag inte kunnat hitta. Hur gör jag för att få t.ex en 300 gb att funka?
Tack på förhand
(Som ett ex bara)
Du sätter in den som vilken anna HD som helst, OM du vill ha den senaste EvolutionX Dashboard 3921 som har det stödet inbyggt & en 4977 bios som stöder större HD än 137GB, detta fixar du till med det senaste XBTool.
Tack...
trist att det inte var alltför länge sen man köpte en 120 giggare, men vad gör man, tekniken går ju framåt
tänkte på en annan sak, Nån som har klurat på om man kan ha flera diskar i samtidigt, typ som på en dator med en master och en slave?
Det går att fixa men det e ju bökigt, varför det nu när du kan slänga in en 300GB typ? menar du kan ju sälja din 120GB.....
Ja kanske för att han som sagt redan har en 120gb plus att det blir ungefär lika dyrt med 3 120gb diskar (360gb) jämfört med 1 300gb disk.
Men som sagt det är jobbigt, det innebär modifieringar och du kan ändå bara ha 1 disk igång, för att switcha till ngn annan så innebär det att man kapar strömmen till den ena osv.
Plus att du lär få skaffa ett extra chassi med diskarna i om man nu vill ha det snyggt vill säga.
Finns många varianter ....
tack för era svar...
en 300 giggare går ju på en 3000:- iaf. för en student som precis flyttat hemifrån är det mkt pengar, å andra siden så kan ju inte xbox nöjen mätas i pengar... eller hur
Har sett guider där man har flera diskar, men där man bryter strömmen för att endast använda en i taget, jag undrade mer om man kan ha 2 diskar i samtidigt, typ att man gör en g partition på en helt egen disk som fungerar som en slave?
Nix det går inte, kapa strömmen är det enda sättet (för tillfället).
Bookmarks