mitt dino crisis 3 hänger sig i ett visst tillfälle nämligen i början när man ska trycka på en switch så att en stor port öppnar sig då hänger det bara fast ljudet rullar på vet ni vad det är?jag har xetcuter 1 bara så ni vet.
mitt dino crisis 3 hänger sig i ett visst tillfälle nämligen i början när man ska trycka på en switch så att en stor port öppnar sig då hänger det bara fast ljudet rullar på vet ni vad det är?jag har xetcuter 1 bara så ni vet.
Spelet är NTSC och din XboX är inställd på PAL, Ändra med Enigmah Switch Disc Så din Box blir NTSC, Blir spelet i Svart och Vit får du köpa en RGB-kabel...Och alla ni med liknande problem det här felet har liksom återkommit när man kör NTSC spel, en del funkar och andra låser sig någonstans. Så gör det till en regel att ni testar att ändra Boxen till NTSC innan ni gör några andra mer eller mindre drastiska åtgärder....Typ tar hem spelet på nytt frånn DC eller lägger in ännu en tråd om spel som inte funkar eller låser sig...Ha det så bra så länge.......
Om du inte leker med livet leker livet med dig
Med den senasteEvoXDashen switchar det mellan NTSC och PAL automatiskt.
Funkar dåligt ... plus att man då måste ha IGR enabled i evox.ini.Originally posted by pege63
Med den senasteEvoXDashen switchar det mellan NTSC och PAL automatiskt.
Bookmarks