Jag får inte Fifa 15 att bli verifierat i Abgx360- Någon som fått det helt godkänt??
Jag vet att dom har problem och har fixat abgx360.ini filen.
Någon som kört det online med xk3y?
tacksam för svar.
Jag får inte Fifa 15 att bli verifierat i Abgx360- Någon som fått det helt godkänt??
Jag vet att dom har problem och har fixat abgx360.ini filen.
Någon som kört det online med xk3y?
tacksam för svar.
http://abgx360.xecuter.com/index.php läs informationen här, om du gjort som det står och du fortfarande inte får det att verifiera har du en dålig iso
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Någon som fått det verifierat? vilken release kör ni? jag har complex
Bifogning 1275
Försökte lägga med en bild med lyckades inte provar igen Bifogning 1276
Funkar dessvärre inte o länka bilderna direkt i posten, om du däremot tar bort länken tror jag det ska funka...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Nu funkade det
http://abgx360.xecuter.com/verified....name&q=fifa+15 <--- Som du kan se finns det ingen verifierad Region Free Fifa 15, så complex releasen är inte den bästa om man vill vara livesäker kör på pal releasen istället
Google is your friend!
Tack för hjälpen. Nu gick det igenom. om jag inte missat nå
abgx 2.jpg
Google is your friend!
Vilken version tankade du ner? Pm:a gärna länk. Har sabbat 1 skivor nu..............
Menade 10 st såklart.
Bookmarks