Sida 7 av 8 FörstaFörsta ... 5678 SistaSista
Visar resultat 181 till 210 av 216

Diskussion: Livesäkerhet

  1. #181
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Sakae Visa Inlägg
    tills IXTREME LT? jag har iofs en samsung läsare... funkar inte LT endast till liteon?

    efit: spelar dock ingen roll vilken version jag måste uppdatera till, eftersom jag inte vill lägga ner pengar på det
    Om du inte vill lägga ner ynka 350:- (om du inte flashat hos oss tidigare) eller 250:- om du flashat hos oss tidigare på att uppdatera så du kan spela dom senaste spelen också är du dumsnål... LT finns till Samsung, Benq och Liteon...

    Eller du kanske vill vänta lite på iXtreme LT+ ?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  2. #182
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    + frakt (kan iofs gå till en lokal butik) om ni äns använder det, så totalt blir det en hel del. nu förtiden så spelar jag typ 1 timme/månad eller så i genomsnitt.

    dom pengarna hade inte varit så mycket om jag fortfarande spelade

  3. #183
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Allt är ju relativt
    Spelar man bara en timme i månaden kanske man kan hitta en billigare hobbie

    Däremot folk som plankat 30+ spel har ju tjänat in de slantarna för länge sedan
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  4. #184
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    fick tillbaka min xbox360 från microsoft idag efter reparation. (felkoden jag fick innan den blev reparerad var E74)
    den har varit flashad (och återställd) innan jag skickade den till ms. har en annan box som är flashad så funderar
    på att låta den reparerade boxen vara oflashad ("utifall att backup")

    om jag inte flashar (och bara spelar orginal) vet nån om den reparerade xboxen är helt livesäker?

  5. #185
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av a.sthlm Visa Inlägg
    fick tillbaka min xbox360 från microsoft idag efter reparation. (felkoden jag fick innan den blev reparerad var E74)
    den har varit flashad (och återställd) innan jag skickade den till ms. har en annan box som är flashad så funderar
    på att låta den reparerade boxen vara oflashad ("utifall att backup")

    om jag inte flashar (och bara spelar orginal) vet nån om den reparerade xboxen är helt livesäker?
    Hade de sett att den var moddad innan de lagade den hade de inte lagat den så den skall vara lika livesäker som en originalbox

    I annat fall kan du alltid klaga på dem
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  6. #186
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    ok bra bra

    hmm.. tänkte om själva lagningen (av e74) var på nån annan del av
    moderkortet (eller vad det kallas) och några flash "spår" fanns kvar nån annanstans.

  7. #187
    Registrerade
    Jan 2011
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    Om man kört ap 2.5 skyddade spel innan man skaffa Lt+ räcker det skapa nytt gamerprofile då och man kan ansluta sig till Live?
    Aldrig blivit bannad dock fått unreadble disc nån gång innan jag skaffa lt+..

  8. #188
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av waste17 Visa Inlägg
    Om man kört ap 2.5 skyddade spel innan man skaffa Lt+ räcker det skapa nytt gamerprofile då och man kan ansluta sig till Live?
    Aldrig blivit bannad dock fått unreadble disc nån gång innan jag skaffa lt+..
    Kolla ditt x-value, säger den att du har AP25 flaggan blir du bannade...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #189
    Registrerade
    Jan 2011
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    Dum fråga kanske men hur kolla man det?
    Har inte varit uppkopplad mot live på 1år tror jag...kanske dum och prova tradig om man inte kan spela alls sen..

  10. #190
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    det kräver att du har programmet XVal, sedan kollar du värdet för X under system settings, system information... där står det typ "X: ........." sen är det ngnting mer där... serienummret har jag för mig man ska ha för att räkna ut vad värdet säger... det står i XVal iaf
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  11. #191
    Registrerade
    Nov 2009
    Inlägg
    72
    Respekt
    15
    förstår jag detta rätt:
    jag har en samsung ms28, firmware 1.61.
    körde fable3 både innan och efter "kinect"dashboarden var installerad på min box. är den då med största sannolikhet flaggad?

  12. #192
    Registrerade
    Jan 2011
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    det kräver att du har programmet XVal, sedan kollar du värdet för X under system settings, system information... där står det typ "X: ........." sen är det ngnting mer där... serienummret har jag för mig man ska ha för att räkna ut vad värdet säger... det står i XVal iaf
    Tack Swizzy du är fan Xbox guden själv
    har dock bestämt mig för att inte testa...

  13. #193
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av bena Visa Inlägg
    förstår jag detta rätt:
    jag har en samsung ms28, firmware 1.61.
    körde fable3 både innan och efter "kinect"dashboarden var installerad på min box. är den då med största sannolikhet flaggad?
    Om din Samsung inte är original ja... (om du hade liteon från början, lätt identifierat baserat på om du har hdmi eller ej... har du hdmi är det med 99% säkerhet en liteon spoofad samsung)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  14. #194
    Registrerade
    Nov 2009
    Inlägg
    72
    Respekt
    15
    har en box från 2006 utan hdmi, så den är original. äntligen var den gamla skitlådan bra till något.

  15. #195
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    28
    Respekt
    0
    Har läst runt på forumet och även på andra sidor, men tycker det är ganska rörigt. Har jag förstått rätt?

    1. Jag ska inte uppdatera dashboarden förrän jag uppdaterat till senaste LT+ (flaggning om man kör ett AP 2.5-spel)
    2. Uppdaterar jag till senaste LT+ så kommer AP 2.5-spel så som NFS HP fungera men jag måste "patcha" varje spel som har AP 2.5 via agbx oavsett

    Jag spelar inte Live men vill inte få boxen bannad om jag vill sälja den framöver. Boxen (bix-falcon) är köpt hos er för några år sedan (2008 eller början av 2009?).

    Hur vet jag om min box går att flasha? Finns det LT+ till samtliga äldre? Antar att min räknas som äldre, då den för tillfället har ixtreme 1.51/1.6/1.61 (går det att kolla utan utrustning?).

    Tack på förhand!

  16. #196
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Najze Visa Inlägg
    Har läst runt på forumet och även på andra sidor, men tycker det är ganska rörigt. Har jag förstått rätt?

    1. Jag ska inte uppdatera dashboarden förrän jag uppdaterat till senaste LT+ (flaggning om man kör ett AP 2.5-spel)
    2. Uppdaterar jag till senaste LT+ så kommer AP 2.5-spel så som NFS HP fungera men jag måste "patcha" varje spel som har AP 2.5 via agbx oavsett

    Jag spelar inte Live men vill inte få boxen bannad om jag vill sälja den framöver. Boxen (bix-falcon) är köpt hos er för några år sedan (2008 eller början av 2009?).

    Hur vet jag om min box går att flasha? Finns det LT+ till samtliga äldre? Antar att min räknas som äldre, då den för tillfället har ixtreme 1.51/1.6/1.61 (går det att kolla utan utrustning?).

    Tack på förhand!
    1. Spelar ingen roll om du uppdaterar för eller efter LT+, men gör du det före riskerar du ban om du lirar AP25/AP2.5 spel (NFS HP, ACB och Fable III vad jag vet änsålänge)

    2. Yes, du måste patcha spelen... eller rättare sagt kör dom bara med ABGX360 version 1.0.4 eller senare och köra Autofix Level 3

    Vad gäller boxen... den är troligen köpt under 2008 då vi i slutet av 2008 hade Liteon maskiner, inte Benq som det sitter i din (bix = Benq iXtreme) det finns LT+ till följande läsare: Hitachi, Benq och Liteon [phatt modellerna; 74850C, 83850C, 83850Cv2 och 93450C] det kommer troligen INTE att komma till samsung läsare men det kommer att komma till SLIM läsarna... alla 3...

    Det går att kolla vad du möjligtvis har för flash version; om du uppdaterat efter att du köpte den av oss... när var det senast? vilka spel tar den? (wave 3? wave 4? högre?) behöver du en activate skiva för att spela högre spel än wave 3? (wave 4+)

    Om du inte uppdaterat boxen efter första flashen kan du se version på lådan (bix 1.......)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  17. #197
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    28
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    1. Spelar ingen roll om du uppdaterar för eller efter LT+, men gör du det före riskerar du ban om du lirar AP25/AP2.5 spel (NFS HP, ACB och Fable III vad jag vet änsålänge)

    2. Yes, du måste patcha spelen... eller rättare sagt kör dom bara med ABGX360 version 1.0.4 eller senare och köra Autofix Level 3

    Vad gäller boxen... den är troligen köpt under 2008 då vi i slutet av 2008 hade Liteon maskiner, inte Benq som det sitter i din (bix = Benq iXtreme) det finns LT+ till följande läsare: Hitachi, Benq och Liteon [phatt modellerna; 74850C, 83850C, 83850Cv2 och 93450C] det kommer troligen INTE att komma till samsung läsare men det kommer att komma till SLIM läsarna... alla 3...

    Det går att kolla vad du möjligtvis har för flash version; om du uppdaterat efter att du köpte den av oss... när var det senast? vilka spel tar den? (wave 3? wave 4? högre?) behöver du en activate skiva för att spela högre spel än wave 3? (wave 4+)

    Om du inte uppdaterat boxen efter första flashen kan du se version på lådan (bix 1.......)
    Hittade kvittot nu, den är köpt maj 2008. Står inte något mer än Bix-falcon på lådan.

    Okej, så det är en Benq då, så LT+ ska inte vara några problem? Tror jag har uppdaterat/flashat tre gånger sedan jag köpte den hos er. Jag har kunnat spela alla spel fram tills AP25 dök upp vad jag kan komma på. Inte spelat så mycket på senaste men det senaste jag vet är väl Pro Evolution Soccer 2011 och Fifa 2011/11 så bör väl vara v1.6/1.61 jag har då? Har nämligen för mig att det var 1.6 senast som lades in. Flashar aldrig själv så brukar bara lämna in med jämna mellanrum.

    Nix, använder ingen activate-skiva.

  18. #198
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    1.6_No Stealth eller senare

    Fifa 11 är väl Wave 4 eller senare har jag för mig, isåfall är det 1.6_No Stealth eller 1.61 du har kan även vara LT eller LT 1.1 eller LT 1.2...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  19. #199
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    28
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    1.6_No Stealth eller senare

    Fifa 11 är väl Wave 4 eller senare har jag för mig, isåfall är det 1.6_No Stealth eller 1.61 du har kan även vara LT eller LT 1.1 eller LT 1.2...
    Ok .

    Börjar bli tjatigt att behöva uppdatera så ofta, hinner knappt göra en uppdatering innan man behöver en ny. Frågan är om man ska uppdatera nu då till LT+, tros det komma något ny uppdatering snart igen för min box? LT++ typ

    edit: Helt enkelt gäller följande: Jag måste uppdatera till LT+ (för den kan jag ju inte redan ha eftersom det är några månader sedan, aug/sept, som jag uppdaterade senast) för att kunna köra backuper som NFS HP med flera som har AP25, och då krävs väl även nya dashboarden för att spelen ska starta.

    Om jag uppdaterar till LT+, spelar det någon roll HUR jag lägger in den nya dashboarden då, via nätet eller usb?

    Tack för svaren hittills, du är guld värd
    Last edited by Najze; 2011-01-10 at 01:13.

  20. #200
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Precis, för att spela dom nya spelen med AP25 krävs LT+, spelar sedan ingen roll om du uppdaterar med spel, internet eller USB...

    LT+ kom enbart pga AP25, så där får du klaga hos MS som aktiverade det sovande pirat skyddet
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  21. #201
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    28
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Precis, för att spela dom nya spelen med AP25 krävs LT+, spelar sedan ingen roll om du uppdaterar med spel, internet eller USB...

    LT+ kom enbart pga AP25, så där får du klaga hos MS som aktiverade det sovande pirat skyddet
    Tack för svar, ska ta och skälla ut MS, för det var inte vad vi kom överens om när jag sålde min VD-post på MS

    Vad behöver man för verktyg och vad kostar det hos er för att man ska kunna flasha det själv? Med tanke på hur ofta man behövt uppdatera på senaste så lär jag väl tjäna på att göra det själv.

  22. #202
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Najze Visa Inlägg
    Tack för svar, ska ta och skälla ut MS, för det var inte vad vi kom överens om när jag sålde min VD-post på MS

    Vad behöver man för verktyg och vad kostar det hos er för att man ska kunna flasha det själv? Med tanke på hur ofta man behövt uppdatera på senaste så lär jag väl tjäna på att göra det själv.
    <ironi>
    Om du haft en ( Venereal Decease ) post på Ms ( pytte Mjuk ) så borde du ha råd o köpa dina spel eller fått en Dev maskin som kör hemkokat o vad fan du petar i den
    </ironi>
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  23. #203
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    28
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    <ironi>
    Om du haft en ( Venereal Decease ) post på Ms ( pytte Mjuk ) så borde du ha råd o köpa dina spel eller fått en Dev maskin som kör hemkokat o vad fan du petar i den
    </ironi>
    Okej, jag kanske inte var helt ärligt med min VD-post

    Åter till frågan, vilka prylar är det man behöver för att flasha om benq?

  24. #204
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Najze Visa Inlägg
    vilka prylar är det man behöver för att flasha om benq?
    Typ en av följande produkter:

    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=942&xSec=89 ( 495:- )

    eller

    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=943&xSec=89 ( 595:- )

    eller

    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1023&xSec=89 ( 375:- )

    eller

    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=889&xSec=89 ( 395:- )

    eller

    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1193&xSec=89 ( 595:- )

    Och eventuellt en sådan här: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1044 ( 249:- ) om du inte har ström kablage ledigt i datorn som kan ge ström till ovanstående "kit"

    Sen behöver du eventuellt även ett bra satakort: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=501&xSec=89 ( 300:- )

    Och för att inte lämna massa fula märken på skalet skulle jag även rekomendera: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=468&xSec=89 ( 200:- )
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  25. #205
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    28
    Respekt
    0
    Tack så mycket för svaret. Blir att läsa på och sedan se vad domen blir - lämna in eller göra själv

  26. #206
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Det är inte så jätte svårt att flasha en benq faktiskt, BenQ, Samsung och Liteon är bland dom bästa att börja med, då dom är hyffsat förlåtande om något blir fel (under skrivningen) bara du får ut en nyckel från dessa går det i 99% av fallen att lösa skriv problem

    Hittils har jag aldrig hört någon som med mjukvara mördat en liten läsare, det har alltid gått att fixa... även om det i värsta fall kräver lödningar...

    Det e lite samma med BenQ/Samsung, förutom där behövs det inga lödningar direkt och det är rätt svårt att misslyckas totalt med dessa :O

    Kan även tillägga att hitachi är den svåraste läsaren att flasha, då det är jätte lätt att något blir fel, och blir det fel går det inte att rädda utan att löda i ett chip mer eller mindre som tar över mjukvaran på maskinen...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  27. #207
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    90
    Respekt
    16
    Här var den här tråden ju...
    Funderar på att uppdatera FW och sen kanske ev. lira Live och vill veta hur "säkert" det är. Och ja ingenting är 100% säkert osv. men finns det nån som har kört ofixade spel offline för att uppdatera till LT+ och sen kört Live utan att bli flaggade är min fråga just nu. Har kört dom flesta spelen sen i somras utan att ha fixat stealth filerna med ABGX då dom har vart ganska sega ett tag nu, men som sagt inte kört online sen typ... december 09...

  28. #208
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Musten Visa Inlägg
    Här var den här tråden ju...
    Funderar på att uppdatera FW och sen kanske ev. lira Live och vill veta hur "säkert" det är. Och ja ingenting är 100% säkert osv. men finns det nån som har kört ofixade spel offline för att uppdatera till LT+ och sen kört Live utan att bli flaggade är min fråga just nu. Har kört dom flesta spelen sen i somras utan att ha fixat stealth filerna med ABGX då dom har vart ganska sega ett tag nu, men som sagt inte kört online sen typ... december 09...
    ja det finns folk som gjort detta. omöjligt att svara på om de klarat sig då allt hänger på hur deras releaser sett ut, vilken firmware de haft, har de moddat profil etc.. i de flesta fall är det ok att köra offline, så länge backupen är grön. eftersom det inte varit en banvåg efter LT+ så går det inte att svara på just din fråga, men svarar vad som gäller vid tidigare banwaves. däremot är ny dashboard ute och den har högre säkerhet mot backuper så jag skulle inte lira backuper som inte varit verifierade i offlineläge. att lira innan release är okej, så länge du inte kopplar upp dig mot live innan spelet är släppt. spelar ingen roll vad din box har för datum, liveservrar har aktuellt datum! däremot är de få releaser som blir veriferade innan release.

  29. #209
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    90
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    ja det finns folk som gjort detta. omöjligt att svara på om de klarat sig då allt hänger på hur deras releaser sett ut, vilken firmware de haft, har de moddat profil etc.. i de flesta fall är det ok att köra offline, så länge backupen är grön. eftersom det inte varit en banvåg efter LT+ så går det inte att svara på just din fråga, men svarar vad som gäller vid tidigare banwaves. däremot är ny dashboard ute och den har högre säkerhet mot backuper så jag skulle inte lira backuper som inte varit verifierade i offlineläge. att lira innan release är okej, så länge du inte kopplar upp dig mot live innan spelet är släppt. spelar ingen roll vad din box har för datum, liveservrar har aktuellt datum! däremot är de få releaser som blir veriferade innan release.
    Okey så om jag har spelat back ups som inte är verifierade offline och aldrig kopplat upp mig med ett sånt spel eller alls, och sedan bränner ut nya spel som är verifierade så skall det vara såpass "lugnt" att jag inte ska vara helt körd? Såg iofs att min garanti slutar gälla om ca en månad så vad skulle en ban kunna innebära efter garanti tiden? Vad förlorar jag på det..?

  30. #210
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Musten Visa Inlägg
    Okey så om jag har spelat back ups som inte är verifierade offline och aldrig kopplat upp mig med ett sånt spel eller alls, och sedan bränner ut nya spel som är verifierade så skall det vara såpass "lugnt" att jag inte ska vara helt körd? Såg iofs att min garanti slutar gälla om ca en månad så vad skulle en ban kunna innebära efter garanti tiden? Vad förlorar jag på det..?
    En gång icke verifierad, alltid icke verifierad du ligger i risk zonen för det spelet...

    Vad gäller ban efter garantin gått ut, well it's rather obvious... du kommer inte in på Xbox Live helt enkelt :O och i värsta fall blir dina profiler låsta till konsollen...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Sida 7 av 8 FörstaFörsta ... 5678 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Livesäkerhet: Konsten att inte bli bannad!
    By int21 in forum XBOX 360 - BANNED FROM LIVE
    Inlägg: 1635
    Senaste inlägg: 2010-01-01, 02:03

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •