Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Nog bara att skicka in?

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2005
    Från
    Småland
    Inlägg
    20
    Respekt
    0

    Unhappy Nog bara att skicka in?

    Hejsan!
    Klåpare som jag är så skulle jag uppdatera min xk3y för det har varit lite si och så med de senaste tidens nya spel. Det har bara blivit svart när jag har försökt starta dom. Men jag läste i en annan tråd vad det berodde på och det var troligtvis att min firmware var för gammal. Så jag har läst runt en del och t.o.m kollar en youtubehowto och det verkade ju inte skitsvårt.
    Laddade ner paketet jag behövde och satte igång. Det stod att den uppdaterade men när jag skulle testa så blev det "Red ring of death". Jag kunde starta 360:in utan dongeln och det blev normalt men inte annars.
    Så som jag läste skulle det väl kosta 350:-? För jag gör det inte själv för då råkar jag väl förstöra den och lägenheten för all framtid.
    Eller vad tror ni?
    Det jag undrar är väl just det och så undrar jag hur lång tid det kan tänkas ta och vilka mer utgifter blir det? Med frakt och hela skiten då?
    Jag har kvar lådan som jag fick allt i när jag köpte den från er och är ganska övertygad om att kvittot ligger där med. De är inte så många månader sen jag köpte den från er så garanti finns kvar för jag har inte gjort något annat med boxen. Sen kan väl ni slänga in senaste den mjukgöran så jag kan spela Soulcalibur etc.
    Glömde skriva det att jag försökte uppdatera till Public Beta 01.20

    MvH C.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Helt normalt att xk3y med tidiga systemversioner inte går att uppdatera så enkelt som man kunde önska.
    350:- + frakten hit + c:a 220:- för frakten tillbaka. Går att spara in en 50-lapp genom att förskottsbetala.
    Vi skickar tillbaka arbetsdagen efter vi får paketet om inget oförutsett inträffar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av misantroph Visa Inlägg
    Hejsan!
    Klåpare som jag är så skulle jag uppdatera min xk3y för det har varit lite si och så med de senaste tidens nya spel. Det har bara blivit svart när jag har försökt starta dom. Men jag läste i en annan tråd vad det berodde på och det var troligtvis att min firmware var för gammal. Så jag har läst runt en del och t.o.m kollar en youtubehowto och det verkade ju inte skitsvårt.
    Laddade ner paketet jag behövde och satte igång. Det stod att den uppdaterade men när jag skulle testa så blev det "Red ring of death". Jag kunde starta 360:in utan dongeln och det blev normalt men inte annars.
    Så som jag läste skulle det väl kosta 350:-? För jag gör det inte själv för då råkar jag väl förstöra den och lägenheten för all framtid.
    Eller vad tror ni?
    Det jag undrar är väl just det och så undrar jag hur lång tid det kan tänkas ta och vilka mer utgifter blir det? Med frakt och hela skiten då?
    Jag har kvar lådan som jag fick allt i när jag köpte den från er och är ganska övertygad om att kvittot ligger där med. De är inte så många månader sen jag köpte den från er så garanti finns kvar för jag har inte gjort något annat med boxen. Sen kan väl ni slänga in senaste den mjukgöran så jag kan spela Soulcalibur etc.
    Glömde skriva det att jag försökte uppdatera till Public Beta 01.20

    MvH C.
    Skriv med att du vill ha BETA 1.20 när du skickar in konsollen till oss, annars kör vi bara in 1.12 och du får själv i efterhand köra in 1.20 (detta blir då inga problem efter uppdateringen av minneskortet)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #4
    Registrerade
    Mar 2005
    Från
    Småland
    Inlägg
    20
    Respekt
    0
    Jo ja, jag skulle uppskatta om ni uppdaterar till 1.20. Men jag skriver det i försändelsen. Jag skickar den i orginalförpackningen men får väl slå in den i något men det frågar jag posten om dom kan hjälpa mig.
    Så om jag förskottsbetalar så blir det iaf minus en 50lapp.
    Men det är 350 + (frakten till er och frakten tillbaka)
    Hur förskottsbetalar jag?
    Tänkte jag skickar in den ibörjan av nästa vecka tänkte jag.
    MvH

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av misantroph Visa Inlägg
    Jo ja, jag skulle uppskatta om ni uppdaterar till 1.20. Men jag skriver det i försändelsen. Jag skickar den i orginalförpackningen men får väl slå in den i något men det frågar jag posten om dom kan hjälpa mig.
    Så om jag förskottsbetalar så blir det iaf minus en 50lapp.
    Men det är 350 + (frakten till er och frakten tillbaka)
    Hur förskottsbetalar jag?
    Tänkte jag skickar in den ibörjan av nästa vecka tänkte jag.
    MvH
    Maila psxcare@netcare.se så får du kontonummer och någon referens du kan skriva.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Skicka PM?
    By bjariger in forum Hjälp med messageboarden
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-24, 20:49
  2. skicka in min 360
    By naforce in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 08:57
  3. Skicka torrnts?
    By DemeeX in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-25, 23:09
  4. Skicka in bara dvd-läsaren
    By nutte in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-12, 18:03
  5. Skicka ps2
    By Mart|n in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2002-11-03, 14:29

Tags for this Thread

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •