Jag har tappat bort min manual till fifa 2004. Vart kan man hitta manualer till xbox-spel??
Printable View
Jag har tappat bort min manual till fifa 2004. Vart kan man hitta manualer till xbox-spel??
Bra fråga :) nån som kan svara? jag vill dock inte ha jusst till fifa men om nån vet vart man kan hitta manualer till dom flesta xbox spel så skulle det uppskattas :)
En del finns på xbox.com =)
fanns ju jätte många........... not...... :)
annars kan man hitta dom i dom små boxarna som följer med spelen när man köper dom, fodral kallas dom för visst. Har hittat alla mina manualer i en sådant fodral.......tror inte att dom slutat ha med annu iaf :D :D
Jo jag med vanligen...... men har småbarn + hundvalp i huset som gillar att riva sönder/tugga sönder mina manualer :) varför har jag inte lagt undan dom? det gör jag nuför tiden :D !!
så dina barn/hundvalp tuggar manualer, måste vara goda, vad har du för smaker som är så goda då? :D
Goda råd kan du få här.
hunden tuggar på allt typ å ungen river å sliter i allt som går att slita i :p
Brukar annars finnas där man hittar tex nyaste XBMC mm
å det är vart........? :D :confused: :D
Köp hund ben åt båda, bruka ta en tid att tugga igen dom speciellt för barnen. Har erfarenhet av det har 2 själv ungar inte hundar (1 st pyrenehund).Citat:
Original inlägg av Lucif3r
Ställ nu dig frågan - om jag redan hade dom där manualerna, hur skulle det då ha varit? :D
http://66.90.75.92/torrents/1155/Manualetti%20giochi%20xbox-rar(1).torrent