-
dms4 till v.4???
Har frågat några firmor som installerar chip i gbg om de kan ordna med mitt med säger att edt inte går. Mitt ps2 är modell scph-30004 med den där "caution" märket på undersidan ( v.4 enligt er sajt lr???). de säger detta fastän på deras hemsidor sagt att de skulle göra på alla versioner. Även på dms4´s hemsida står d väl att d ska funka lr? Är det de som jävlas lr jag som är heltokig och fått för mig nåt knasigt??
//Petter
-
Det är PS2 v4:orna som är allmänt jäkliga när man skall chippa dom. Det har alltid varit så. Jag tror våra tekniker fegar ur och ser till att få sätta i ripper2gold eller matrix infinity i dom, vilket av någon anledning är lättare att få att fungera.
-
Kan ni på psxcare sätta in ett dms4 lite då? och om inte vilken är skillnaden på dms4an och ripper 2 gold och matrix infinity??
-
Jag tror vi kommer sluta ta emot så gamla PS2 som v3 och v4, det är bara ren tur om en så gammal ps2 inte strular.
-
Kommer att sluta? Ren tur att den inte strular för mig eller för er ??
-
För alla inblandade parter, det är trist och tar en massa tid när man chippar en ps2 som fungerar dåligt pga sliten laser osv.
-
ok... får väl köpa ett nytt dåh.. blehhh Tack för hjälpen iaf... Bra mycket bättre än " Jag vet inte men vi gör det inte iaf!"