-
Två små frågor till PSX
Tja,
Jag undrar hur mycket det skulle kosta om jag skulle köpa ett nytt, svart skal och ni skulle krackelera(rött/svart) skalet och två kontroller(också nya) och på juvelerna skulle det vara ett vitt "Biohazard" märke. Den andra frågan är om Crystal. Jag undrar hur mycket det skulle kosta om jag skulle köpa ett nytt, crystal skal med själva X-et sprejat med grön transparent färg och resten transparent blå färg, lite snyggt utplacerade blåa och gröna LED-lampor och samma sak med kontrollerna(crystal)
-
Skalet c:a 1500:-
Kontrollerna c:a 900:-/st
Crystalskal är det inte säkert jag kan få tag på, men jag tror vi har ett kvar bortglömt i ett hörn. Blir väl drygt 1500:- för det skalet och drygt 1000:- per kontroll. Priserna är ganska mycket "gissningsvis" då vi aldrig åtagit oss att göra något annat än omlackeringar. Mekka med lysdioder osv är ju roligast att göra själv, men jag kan nog övertala någon av våra tekniker att göra det åt dig.
-
mmm...jag bara tänker på om jag ska vänta lite och göra det på en 360. Kommer säkert komma något "B" crystal skal dit. Vad tycker du om idéerna.Jag tycker att det skulle se snyggt ut med båda. Och har ni andvänt krackeleringsfärg förut? Vilken skulle ni isåfall använda? Bara nyfiken