Original inlägg av Tallefjant
Jag har haft XBMC igång när jag tar bort den.
Det enda som verkar hända är att man inte kan ta bort skin-project mayheim III appen.
Fick dock ett fel i min FTP när jag uppgraderade XBMC till XBMC-CVS_2005-10-30-T3CH
Det visade sig då att jag hade en FileZilla server under C: och 1 Filezilla server i C:/Apps/XBMC mappen, det ordnade sig när jag tog bort den under C:
Vet inte om jag glömt den där eller om den la upp den där själv.
Har även upptäckt "file transfer error" när jag byter dator för att ftp´a.
Om du ftp ar med en burk och använder filezilla klienten, sen går du till en annan burk och ftp ar till samma XBOX så blir den första burken utslängd men ligger kvar och försöker autoconnect´a igen och avbryter därmed din nya ftp lina. så om du byter datorer du loggar in med så se till att stänga ned den tidigare ftp klienten.
Har även konstaterat att det inte fungerar speciellt bra att skicka upp mappar som har en fil i sig som innehåller Å,Ä eller Ö så om du har en thumbnail eller så med en bild du te.x kallar "nätverk.png" så kommer den inte acceptera thumbs mappen.
Vet inte om detta är felet i ditt fall men så var det för mig...
PS: du skrev i en annan tråd:
Det nervösa sammanbrottet är nära....
--------------------------------------------------------------------------------
Har äntligen fått XBMC att hitta filerna (filmerna) på datorns hårddisk. Men nu går det inte att spela upp dem! Om jag lägger AVI:erna på Xboxen så fungerar det friktionsfritt, men alltså inte att köra från datorns hårddisk.
Fungerar ditt nätverk som det skall? (ingen sarkasm)
Lycka till!
//Talle