när ja ska apela upp img filer i boxen så fattas/bryter boxen filmen när de återsår typ 5 min av slutet... j-vligt störande!!! hela filmen funkar klockrent i datorn... kan de bero på att ja måste uppdatera xbmc lr va tror ni?
tacksam för all hjälp!
Printable View
när ja ska apela upp img filer i boxen så fattas/bryter boxen filmen när de återsår typ 5 min av slutet... j-vligt störande!!! hela filmen funkar klockrent i datorn... kan de bero på att ja måste uppdatera xbmc lr va tror ni?
tacksam för all hjälp!
vad har du för datum på din xbmc
2005-01-12 är den från...
ja då är säkert problemet där
kör det senaste så löser det sig säkert
jo där har vi det.
okej, tack grabbar! vilket datum är de senaste..?
Någonting från september i år vore väl en bra start..
XBMC manualen säger detta.
Why can't Xbox Media Center read/play files larger than 4GB from the Xbox? harddrive?
This is due to a Xbox? limitation in the FAT-X format (not a XBMC issue that can be fixed).
Så det spelar ingen roll om du uppdaterar till den senaste om jag förstår det rätt.
h**p://www.xboxmediacenter.com/wiki/index.php?title=Troubleshooting#Why_can.27t_Xbox_M edia_Center_read.2Fplay_files_larger_than_4GB_from _the_Xbox.E2.84.A2_harddrive.3F
Jaha, du spelar från hårddisken och får felmeddelanden när du lägger upp img-filen dit?
hett tips är att antingen packa upp img-filen, eller ännu hellre spela upp den över nätet från datorn.
Citat:
Original inlägg av surfarn
Vart skrev han att han kör filmen från XBOXens HD?
Var han skrev det?
Det var ju bara ett antagande eftersom det rör sig om slutet på en film.
Och i brist på mer information så får väl vänta och se.
märkte att ja har glömt bort hur f-n man uppdaterar xbmc...*rodnar* hur var de man bar sig åt grabbar och tjejer..?
tack på förhand!