-
DevHook 0.46 Problem?
Hej,
När jag ska starta en .iso i DevHook 0.46 så går programet nästan alltid ut i "menyn" alltså firmware 2.71 istället för att starta upp spelet (.ison) som jag valt.
Detta händer inte alltid, men oftast, och det beror in på vilken .iso det är för samma .iso startar ibland automatiskt och ibland inte.
Det går självklart att gå till "UMD Game" när jag är ute i menyn och sedan trycka på X för att starta spelet, men ändå man undrar ju varför det blir så?
Någon som har en aning om vad felet kan vara?
Tack på förhand och jag hoppas att ni förstod vad jag mena.
MVH
/K
-
Lät lite udda ... "Fluke of teknique" men pröva att ominstallera om det stör dig för ofta ... Har aldrig hört om nåt liknande på nåt annat forum ... Funkar det kasst för mig med nåt (Kan vara vad som helst med vad som helst) så börjar jag om från början med att lägga in och allt ... När du väl har allt funkande klockrent så gör ett rar arkiv av allt du har på Mem stick och spara nånstans
-
Det är inte så att du råkat välja reboot xmb istället för för något annat i boot menyn?
-
Kör du reboot XMB med Boosters orginal upplägg så börjar det med att köra iso´n direkt .. dvs om du inte lagt in nån mod ..