-
Fråga till Hansi!!!
Hur många Messiah kommer ni få in den första leveransen? Borde man förboka lr tror ni att man kan få tag på ett Messiah om man lämnar in sitt PS2 dagen då Messiah släpps!? Det e viktigt för mig att jag får det på den första leveransen! Borde jag förboka?? Eller kommer ni få in typ 500chip så det e lungt även om man skulle komma in typ ett par dagar efter ni fått chipen?
-
Det är säkrast att förboka, vi har inte beställt obegränsat med chip då det är svårt att få riktig information om leveranstider och det faktiskt finns andra chip än Messiah "på gång".
-
Tja... nu klarar ju Messiah allt! Förutom regionfri DVD på första releasen dårå! Nu e ju messiah härskande! Men visst, det kommer ju alltid nya multi-x skydd till spelen. Man får väl hoppas att det "nya CT" gör en uppgradering till messiah... lr vad det kommer att heta. Får väl ta o lämna in min PS2 på måndag... hoppas att jag kan komma o hämta den innan 28december... jaja. Jag kommer endå inte kunna spela FFX innan jag fått MEssiah så det spelar ingen roll om jag har mitt PS2 hemma..
-
Om jag lämar in mitt PS2 på måndag. Kommer jag säkert att få ett Messiah då på första leveransen?
Asså typ om 50maskiner e inlämnade och ni får in 100messiah på första leveransen...
-
Lämnar du in den nu så är du garanterad ett chip från första leveransen...
-
Jävlar vad skönt! Jag kommer förbi imorron efter skolan! Betalar jag då lr när jag hämtar PS2:en?? Spelar ingen roll... vill bara veta.
-
det undrar jag också ? betalar man när man lämnar in ps2:an eller när man hämtar den ?
-
Det kan jag svara på, jag mailade nämligen tidigare och frågade http://www.psxcare.com/support/forum/smile.gif
Man betalar när man hämtar ut maskinen.
-