Psxcare Jtag:ad consoll, förstörd av update ?
Hej
Jag är en riktig novis i området Jtag, därför lät jag psxcare jtag:a min xbox 360 och har varit sjukt nöjd, jag är en riktig liten towerdefence nerd därför vart jag sugen på att testa xbla spelet toy soliders, när jag skulle köra spelet krävde det en update, jag googlade lite och kom fram till att det var avatar stödet ifrån system update 9199 jag behövde, så jag drog ner den updaten på en usb disk och körde, först läste jag lite på detta forum och fann
"
Vid användning av det sistnämnda alternativet (R6T3) kan man skriva tillbaka den hackade mjukvaran så fungerar konsollen igen, om vi på PSXCare JTAG-Hackar din konsoll använder vi just den metoden. detta för att göra det lite mer användarvänligt för nybörjare (så man kan experimentera lite utan att allt går käpp rätt åt h-vete om man råkar uppdatera)"
Så jag tänkte att det var ok att "experimentera" Nu när jag bootar min xbox kommer det genast upp "system update required" försöker jag uppdatera så står det bara att det inte gick, väljer jag NO så kommer jag in till dashboarden, dock kan jag inget göra här försöker jag boota tex xexmenu kommer det igen upp system update required to run this game...
Hur ska jag "reparera" detta ?
Sjukt tacksam för svar