Original inlägg av
Pendragon
Nja, jag skulle aldrig rekommendera att nedgradera eller patcha sönder spelskivor ifall man lånar ut dem till vänner eller bestämmer sig för att köra live en dag, lite slöseri o jämförbart med att äga en ny fräck sportbil o köra med gamla torra däck där man ser corden sticka ut... funkar ett tag tills det går jävligt snett *skratt*
ABGX kontrollerar man så allt står rätt till helt enkelt. L
Jämför en korrekt patchad skiva med en GPS mjukvara, att din 360 är en GPS enhet och att minneskortsläsaren ( DVD´n ) bara tar emot kartor från minne.. IXtreme LT struntar i om det är korrekt livepatchade spel man kör o du kan köra vilka skivor du vill kontra förr i tiden då man var tvungen att signera skivorna korrekt ( se till att stealthpatchar var korrekta )
Nu har du mer ansvar för att DVD enheten inte har det, så det är upp till dig o kontrollera skivorna helt.
Kontrollerar du skivorna med ABGX och har en LT mjukvara på din DVD läsare kan du jämföra det med att lägga in laser o fartkontrolls data på en GPS så du vet nrä det är dax att sakta in för o inte bli fotad eller lasrad :D
Dock kan farbror blå byta plats o det jämförs med att man kör live på egen risk o inget är 100% livesäkert :D
Ja jag vet... jag är en mästare på dumma paralleller :D
N/P :) vi är ju här för att hjälpa varandra :p