Suveränt, tack för snabbt svar igen!
En följdfråga; varför finns det två stycken olika TU 3 (den senaste) för Mafia II på denna sida -->
http://www.xbuc.net/?searchString=mafia ?
Är det olika eller samma? Det är ju olika ID på dom. Visst är det bara den senaste jag behöver och inte samtliga (1+2+3)?
Tack igen, uppskattar din hjälp stort!
PS. Jag placerade XM360 under APPLICATIONS (som ligger i roten på min FAT32 JTAG-disk) men XM360 dyker inte upp under Applications i XEXMENU. Dock hittar jag den och kan köra den via ubs0: hårdvaruvägen. Beror det på att programmet heter XM360.xex och inte default.xex?
Vidare så visar XM360 att jag har en hel del DLC för MAFIA II, allt är "Have, Unlocked" och klickar jag på Repair Filenames får jag "0 names repaired". Så långt är låter det bra väl? Dock har jag 2 blåa poster/titlar (dvs. "Couldn't match"). Detta är 2 (av 3) officiella DLC vad jag kan se. Det står "No matching title is in the database". Vad är fel här? :/
Uppdatering:
Jag har lagt in TU #3 (senaste) enligt länken du gav mig. Dock fanns det två olika TU #3 på XBUC sidan. Jag tog den senaste (enligt datum). Dock fortfarande 2 blåa titlar under DLC på MAFIA II i XM360. När jag startar MAFIA II så fick jag varningsmeddelande om att 3 DLC-avsnitt kräver senaste TU för att fungera korrekt. När jag klickar mig in under DLC i spelet så finns alla avsnitt där, inkl. de som var blåa i XM360. Det är en bock framför alla och det står "Ready to play" på alla, men det händer inget om jag trycker på "A" eller "Start" på kontrollen. Enligt skärmen kan jag endast trycka på "B" för Back och "X" för Refresh... :S Hjälp :/
Stort tack :)