Original inlägg av
Swizzy
Jag kan säga såhär, det kommer nog inte dröja ett helt år innan nästa firmware kommer, upptäckte en liten bugg idag, kanske bara är jag som råkat ut för det, men jag stängde av boxen, gick ner och käkade och när jag kom upp igen och startade boxen fick jag fel koden E66 som betyder att det är något fel med driven's firmware, alltså att xboxen inte känner igen den... sedan startade jag om boxen igen då fungerade det... men kanske bara är jag?
anyhow, det finns mängder med sidor med firmware's till 360, och mängder med guider överallt på nätet, dos går precis lika bra som windows, skillnaden är att dos inte ballar ur lika lätt som windows gör och enligt mina funderingar och så känns dos säkrare än windows på något vis... vetefan varför men jag känner det så :p (säkrare att det inte blir fel när man håller på)
Visst kan du komma in med boxen om ett år om du känner för det, du kan juh hålla lite koll på PSXCare's hemsida så får du info när en ny update kommer ;) det skrivs där när det väl släpps ;)