Sida 3 av 3 FörstaFörsta 123
Visar resultat 61 till 79 av 79

Diskussion: Grand Theft Auto IV (4)

  1. #61
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    159
    Respekt
    18
    någon som har gjort alla most wanted uppdragen på polisen ?

  2. #62
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Är de någon som kör GTA IV som inte har haft problem med buggar eller liknande?

  3. #63
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av silent_duck Visa Inlägg
    Är de någon som kör GTA IV som inte har haft problem med buggar eller liknande?
    faktiskt inte, inte så att jag fått starta om eller så.. finns väl dock mindre saker... tex att gubben kanske ramlar ner från högt ställe råkar "toucha" något och pga av det överlever, när själva fallet var långt... men ingen bug än som påverkat mitt spelande. buggar finns det i alla spel. förstår inte hypen omkring alla buggar. ingen som sa något om buggar när super mario bros kom

    mkt kommer garanterat fixas i en update någongång...

    vilka problem med buggar har du haft eftersom du ställer frågan på ett sådant sätt att du borde haft det?

  4. #64
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    faktiskt inte, inte så att jag fått starta om eller så.. finns väl dock mindre saker... tex att gubben kanske ramlar ner från högt ställe råkar "toucha" något och pga av det överlever, när själva fallet var långt... men ingen bug än som påverkat mitt spelande. buggar finns det i alla spel. förstår inte hypen omkring alla buggar. ingen som sa något om buggar när super mario bros kom

    mkt kommer garanterat fixas i en update någongång...

    vilka problem med buggar har du haft eftersom du ställer frågan på ett sådant sätt att du borde haft det?
    Ok, jag har precis tankat ner Grand_Theft_Auto_IV_MULTI5_PAL_READNFO_XBOX360-iCON.

    Och de enda jag undrar över helt enkelt om de är värt bränna ut?
    Det finns alltså inga buggar som troligen inte kommer finnas i retail versionen. Bara rena programmeringsmissar från rockstar? :P

  5. #65
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av silent_duck Visa Inlägg
    Ok, jag har precis tankat ner Grand_Theft_Auto_IV_MULTI5_PAL_READNFO_XBOX360-iCON.

    Och de enda jag undrar över helt enkelt om de är värt bränna ut?
    Det finns alltså inga buggar som troligen inte kommer finnas i retail versionen. Bara rena programmeringsmissar från rockstar? :P
    ja det är det värt. det är retail release.

  6. #66
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Jag har väldigt fördröjd grafisk uppritning, ibland blir det att man kör på tomma intet och ibland att man försöker gena över en gräsmatta, så va det ett staket där som inte var uppritat ännu...
    Vad kan detta bero på?

    Bränt spelet på Verbatim skivor i 2,4x hastighet.

  7. #67
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Cratus Visa Inlägg
    Jag har väldigt fördröjd grafisk uppritning, ibland blir det att man kör på tomma intet och ibland att man försöker gena över en gräsmatta, så va det ett staket där som inte var uppritat ännu... Vad kan detta bero på?
    du kör ant. utan hårddisk på boxen eller så läses inte din media som den ska. (prova verbatim 4x i värsta fall)

    http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=34333

  8. #68
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Har kollat runt lite nu på nätet och det ser ut som att det endast är Xbox med Benq som har det här problemet.
    Även folk som har HDD blir det såhär för, så vad kan det vara för fel på spelaren då?

  9. #69
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    32
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Cratus Visa Inlägg
    Har kollat runt lite nu på nätet och det ser ut som att det endast är Xbox med Benq som har det här problemet.
    Även folk som har HDD blir det såhär för, så vad kan det vara för fel på spelaren då?
    Fan, låter inte bra. Har en BenQ med hårddisk och har spelet, men tar det säkra före det osäkra och väntar till imorgon med att spela det. Hoppas det inte kruppar, då blir jag less.

    http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=109493
    Last edited by Peligroso; 2008-04-27 at 14:38.

  10. #70
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    32
    Respekt
    17
    Intressant. Den blåa paragrafen längst ner på http://theexplodingbarrel.com/?p=165

    While the 360 version will also have the option to install game assets, most 360 owners have tiny 20 gig (really only 16 of gig) hard drives, and poor Core owners will be forced to contend with frame-rate drops when the action starts to heat up.
    Går det?

  11. #71
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Jag har spelat gta4 nu i några dagar, inte allt för mycket dock, men tillräckligt för att ha klarat några achivements. Men jag har även beställt spelet för att spela det online...så, har någon hört något om det är "safe" att gå online sen med originalspelet även fast man låst upp achivements med en backupkopia?

  12. #72
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av strampa Visa Inlägg
    Jag har spelat gta4 nu i några dagar, inte allt för mycket dock, men tillräckligt för att ha klarat några achivements. Men jag har även beställt spelet för att spela det online...så, har någon hört något om det är "safe" att gå online sen med originalspelet även fast man låst upp achivements med en backupkopia?
    det är nog svårt att svara på denna frågan än, spelet släpps ju imorn och ev. bans är nog inte direkta utan med delay som ms alltid har. jag skulle tippa på att det inte är någon fara eftersom jag "tror" att inte de inte kollar på achivements datum. då hade det varit ett krav att boxen alltid skulle ha rätt datum och någon intern atomklocka har den väl inte? skulle du rycka sladden och sen ha klockan på 2005 och sen få achivements har du spelat de flesta spelen innan release.. heh.. jag tror att det är att vara uppkopplad med "user" mot live som de kollar på, det är en helt annan sak. jag tror det är lugnt.

  13. #73
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Med iXtreme så är det troligen ingen fara att ens logga in och spela live med backup imorgon...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  14. #74
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    hittade (eins, zwei, drei) schweine låten.. som körs rätt mkt i början av spelet...

    här är videon med engelsk subtitle. http://www.glukozanostra.com/media/V..._Subtitles.wmv

    här är låten.. http://www.uzfiles.com/files/17552/G...20Schweine.mp3

    remix 1.. http://www.glukozanostra.com/media/S...e_Remix_66.mp3

    remix 2.. http://www.glukozanostra.com/media/S...Remix_2_Oh.mp3

  15. #75
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    från http://www.flashback.info/showpost.p...2&postcount=40

    Detta måste vara en mardröm.

    Jag sitter och spelar för fullt och så plötsligt råkar jag komma åt hela 360-konsolen så den ramlar ner på golvet och jag hör ett oväsen inuti när skivan repas, förtvivlat trycker jag ut skivan och jag ser ett ganska stort jack på "framsidan" utav skivan.
    När jag sedan ska spela ett uppdrag efter så kommer det upp ett meddelande om att skivan är oläsbar, jag tar återigen ut skivan och rengör den (repan på framsidan går inte att ta bort) och sedan fungerar det som vanligt igen.

    Så, tror ni jag kommer få mer problem med det här eller är det lungt?
    tycker denna frågan är helt underbar... inte för att vara elak, men vad ska man tro själv, lite fantasi måste man ju ha iaf? tydligen inte! folk verkar inte ens tänka längre. jag tappade min semla, nu ligger den på gatan, tror ni den är smutsig?, går den att äta? ooh, my! YES!

    ja, om inget oväntat händer, tex en ADHD bulle som kickboxar xboxet i en 720 mot väggen och avslutar med en slashing mot den sekundära handkontrollen som i sin tur lämnar ett stor skrik och lämnar skivan i medvedslöst-skick, koma är det här.... återuppliving... det är bara hoppet som återstår... annars fungerar ant. spelet ok.

    ärligt talat, jag måste vara elak ibland men jag ser faktiskt flertalet av frågorna här likvärdiga med denna...

    taskig eller ärlig?

  16. #76
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    ärlig och rolig! :-)

  17. #77
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    hittade en helikopter med vapen. åk till helitours, flyg norr efter kanten av staden, över bron (som går över vattnet), lite efter bron svänger ni av åt nord/väst. helikoptern står på en skyskrapa.

    utgår man från weapon's affären i närheten står helioptern nord, öst. går inte att missa.

    kan tilläga att jag varvat spelet, ifall den inte finns innan... skjut och njut...

  18. #78
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    115
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Cratus Visa Inlägg
    Har kollat runt lite nu på nätet och det ser ut som att det endast är Xbox med Benq som har det här problemet.
    Även folk som har HDD blir det såhär för, så vad kan det vara för fel på spelaren då?
    Har en hitachi, och jag har nog detta problem, skulle dra över en gräsmatta, sen pang, så var det ett 2 meter staket där helt plötsligt. Har även vart så på lite andra ställen. Har falcon moderkortet med hitachi 47DJ, utan hdd.

  19. #79
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av jwradhe Visa Inlägg
    Har en hitachi, och jag har nog detta problem, skulle dra över en gräsmatta, sen pang, så var det ett 2 meter staket där helt plötsligt. Har även vart så på lite andra ställen. Har falcon moderkortet med hitachi 47DJ, utan hdd.
    finns en tråd om det här. http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=34333

Sida 3 av 3 FörstaFörsta 123

Liknande diskussioner

  1. Byta hdd, Starta med superdisc/slayer auto hjälp tack!
    By weedc0x in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2004-10-17, 16:31
  2. Auto Kernel selector
    By krushinter in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2004-05-26, 17:04
  3. NTSC PAL Auto
    By Hampa in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-07, 22:38

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •