Mitt flashade xbox lämnade in i veckan. 3lampor för andra ggn. Frågan är nu om man kan köpa en billig standardkonsol och slänga i den gamla redan flashade dvd-spelaren?
Mitt flashade xbox lämnade in i veckan. 3lampor för andra ggn. Frågan är nu om man kan köpa en billig standardkonsol och slänga i den gamla redan flashade dvd-spelaren?
Ja.
Efter man Spoofat den nya driverns nyckel först
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
spoofat diverns nyckel?
Hur man Spoofar en DVD läsare "läser ut nyckel som måste matcha den nyckeln som hänger ihop med Moderkortet kan du läsa om i gamla trådar"
Last edited by Pendragon; 2008-09-05 at 15:15.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
du får ursäkta Pendragon, han har tydligen fullt upp med brudar högt och lågt om du spanar in hans senaste inlägg, kanske därför han är virrig.
1. du köper en ny box, läser ut nyckeln ur den dvdspelaren.
2. du lägger sedan in den nyckeln i den i firmwaren till dvdn du ska använda.
3. du spoofar firmwaren i dvdn du ska använda så den matchar orginal märket.
Hadde hoppats på att det bara skulle vara till att byta rakt av men en sådan tur ska man ju såklart inte ha. Känns surt att betala extra för grejer man redan har liggande.
/ Pendragon
Finns det några dvd-läsare på marknaden som inte går att flasha?
Lite-On som vi skriver om i en annan tråd kan man bara läsa ur en nyckel ur, alla äldre kan man läsa och skriva mjukvara till.
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=35246
/ Pendragon
OT: haha, sist jag käkade där så glodde dom argt på mig för jag inte käkade kanterna på slicarna. det är degen man blir mätt av och jag vill bara äta de goda, så jag åt kanske för mycket tyckte dem.. men är de buffé så är det.. står inget om att de e krav att äta upp varenda slice innan man tar fler. det gick åt några fat, hungrig och kräsen som man är.
Bookmarks