Visar resultat 1 till 13 av 13

Diskussion: XFPS 360 Sniper plus

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    247
    Respekt
    16

    XFPS 360 Sniper plus

    Någon som kör med denna och kan ge omdöme? Negativt? Positivt?
    Funderar på att köpa en sådan.. Tex om man kör sådana spel som call of duty osv...

    // Greim



    Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

  2. #2
    Registrerade
    Jan 2007
    Från
    kiruna
    Inlägg
    287
    Respekt
    18
    hade också vilja veta, och hurdan mus & t-bord ni använder

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    http://forum.psxcare.com/support/sho...threadid=28568

    Jag kör ett gammalt Microsoft tangentbord för 200 kr o en billig optisk mus från Deltaco för 75:-

    Dock inte samma kvalite som med en PC o FPS spel men funkis.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  4. #4
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    247
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    http://forum.psxcare.com/support/sho...threadid=28568

    Jag kör ett gammalt Microsoft tangentbord för 200 kr o en billig optisk mus från Deltaco för 75:-

    Dock inte samma kvalite som med en PC o FPS spel men funkis.
    Sorry att jag inte skrev i den tråden du länkade. Man är för lat för att söka hehe.
    Okej, men då ska jag ta och köpa en sån och en razor ps2 mus och ett schsyst tangentbord

    Ursäkta OT men fan jag behöver en ny tv. Min FET tv suger...
    // Greim



    Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Greim Visa Inlägg
    Sorry att jag inte skrev i den tråden du länkade. Man är för lat för att söka hehe.
    Okej, men då ska jag ta och köpa en sån och en razor ps2 mus och ett schsyst tangentbord

    Ursäkta OT men fan jag behöver en ny tv. Min FET tv suger...
    Ingen fara, den är länkad från pridukten i Webshoppen, du hittar oftast vidarelänkar till forumsdelar från de flesta av våra produkter så fort vi eller andra skriver något vettigt om dem

    RaZr skulle jag inte rekommendera, för fräsiga möss brukar innebära problem.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  6. #6
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    247
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Ingen fara, den är länkad från pridukten i Webshoppen, du hittar oftast vidarelänkar till forumsdelar från de flesta av våra produkter så fort vi eller andra skriver något vettigt om dem

    RaZr skulle jag inte rekommendera, för fräsiga möss brukar innebära problem.
    okej, vilken möss rekommenderar du då?
    // Greim



    Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

  7. #7
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Greim Visa Inlägg
    okej, vilken möss rekommenderar du då?
    Jag har bara kört med en billig skitmus själv, mina Microsoft HABU möss o RAZR möss hemma spelar inte alls med produkten, för hög DPI avkänning tror jag.

    Äldre Optiska möss bör fungera fint.
    Jag provade att E-posta firman som gjorde produkten för en Kompabilitetslista men har inte fått svar på +1.år

    Beteckningen på den mus jag köpte från Deltaco för 60-70 spänn som säkert säljs på Claes Ohlsson eller Kjell heter:
    Mini Optical Mouse
    This device compiles with
    part 15 of FCC rules
    AM-2220U+P Made in China
    S/N: 0056***
    FC + CE märkt och en logga som ser ut som en cirkel med en pil igenom ( -> ) ( T3A065 )
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  8. #8
    Registrerade
    Feb 2009
    Inlägg
    247
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Jag har bara kört med en billig skitmus själv, mina Microsoft HABU möss o RAZR möss hemma spelar inte alls med produkten, för hög DPI avkänning tror jag.

    Äldre Optiska möss bör fungera fint.
    Jag provade att E-posta firman som gjorde produkten för en Kompabilitetslista men har inte fått svar på +1.år

    Beteckningen på den mus jag köpte från Deltaco för 60-70 spänn som säkert säljs på Claes Ohlsson eller Kjell heter:
    Mini Optical Mouse
    This device compiles with
    part 15 of FCC rules
    AM-2220U+P Made in China
    S/N: 0056***
    FC + CE märkt och en logga som ser ut som en cirkel med en pil igenom ( -> ) ( T3A065 )
    Tackar =)
    // Greim



    Solus lupus - Ensam varg
    -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

  9. #9
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    73
    Respekt
    16
    Av de jag videos jag sett de lirar med XFPS 360 Sniper plus ser det ut att vara en fruktansvärd delay.

    Hur stor är delayen? ni som har XFPS 360 Sniper plus

  10. #10
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Gladjolt Visa Inlägg
    Av de jag videos jag sett de lirar med XFPS 360 Sniper plus ser det ut att vara en fruktansvärd delay.

    Hur stor är delayen? ni som har XFPS 360 Sniper plus
    Jämför man med min Habu o mysiga matta + tangentbord så är det snarare konsollen som inte hänger med

    Det är inte som att lira på en PC men klarar man inte av handkontroll är det enda utvägen.

    Inte helt 100% men 80% då om man säger så.

    Jag tycker det är spelbart helt klart.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  11. #11
    Registrerade
    Jan 2007
    Från
    kiruna
    Inlägg
    287
    Respekt
    18
    men är den värd pengarna`?

  12. #12
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av swifter Visa Inlägg
    men är den värd pengarna`?
    Har du tummen mitt i handen o inte kan spela FPS med 360 handkontroll eller Ps3 handkontroll så är den helt ovärderlig
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  13. #13
    Registrerade
    Jun 2009
    Inlägg
    10
    Respekt
    0
    Jag köpte en sådan för några månader sen, kanske inte just den versionen but still..

    Jag tyckte inte det var något att ha. Precisions-siktet var lite svårt att få in rätt, dessutom är det krångligt att ställa in alla knappar till tangentbordet och lära sig dom osv osv


    Jag sålde den en månad efter för 10 spänn mer än vad jag köpte den för :P

Liknande diskussioner

  1. XFPS 360 3.0 *Sniper Edition*
    By ieye in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 15
    Senaste inlägg: 2010-03-16, 10:12
  2. xfps sniper till xbox 360 säljes
    By gbr in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-04, 14:59
  3. XFPS 360 SNIPER/PLUS, måste ha handkontroll med sladd?
    By 1337sweden in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-15, 16:26
  4. VGA kabel & Xfps 360
    By swifter in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-27, 18:32
  5. xfps 360
    By bjohansson in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-11, 15:22

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •