Någon som kör med denna och kan ge omdöme? Negativt? Positivt?
Funderar på att köpa en sådan.. Tex om man kör sådana spel som call of duty osv...
Någon som kör med denna och kan ge omdöme? Negativt? Positivt?
Funderar på att köpa en sådan.. Tex om man kör sådana spel som call of duty osv...
// Greim
Solus lupus - Ensam varg
-Hellre en natt som varg, än 1000år som får!
hade också vilja veta, och hurdan mus & t-bord ni använder
http://forum.psxcare.com/support/sho...threadid=28568
Jag kör ett gammalt Microsoft tangentbord för 200 kr o en billig optisk mus från Deltaco för 75:-
Dock inte samma kvalite som med en PC o FPS spel men funkis.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
// Greim
Solus lupus - Ensam varg
-Hellre en natt som varg, än 1000år som får!
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Jag har bara kört med en billig skitmus själv, mina Microsoft HABU möss o RAZR möss hemma spelar inte alls med produkten, för hög DPI avkänning tror jag.
Äldre Optiska möss bör fungera fint.
Jag provade att E-posta firman som gjorde produkten för en Kompabilitetslista men har inte fått svar på +1.år
Beteckningen på den mus jag köpte från Deltaco för 60-70 spänn som säkert säljs på Claes Ohlsson eller Kjell heter:
Mini Optical Mouse
This device compiles with
part 15 of FCC rules
AM-2220U+P Made in China
S/N: 0056***
FC + CE märkt och en logga som ser ut som en cirkel med en pil igenom ( -> ) ( T3A065 )
/ Pendragon
Av de jag videos jag sett de lirar med XFPS 360 Sniper plus ser det ut att vara en fruktansvärd delay.
Hur stor är delayen? ni som har XFPS 360 Sniper plus
Jämför man med min Habu o mysiga matta + tangentbord så är det snarare konsollen som inte hänger med
Det är inte som att lira på en PC men klarar man inte av handkontroll är det enda utvägen.
Inte helt 100% men 80% då om man säger så.
Jag tycker det är spelbart helt klart.
/ Pendragon
men är den värd pengarna`?
/ Pendragon
Jag köpte en sådan för några månader sen, kanske inte just den versionen but still..
Jag tyckte inte det var något att ha. Precisions-siktet var lite svårt att få in rätt, dessutom är det krångligt att ställa in alla knappar till tangentbordet och lära sig dom osv osv
Jag sålde den en månad efter för 10 spänn mer än vad jag köpte den för :P
Bookmarks