Visar resultat 1 till 14 av 14

Diskussion: liveheadset+xfps

Registrerade
    Aug 2009
    Respekt
    16

Cool liveheadset+xfps

köpte mig tidigare en xfps!..
    nån som vet nått sätt som gör så live headsetet funkar när man använder xFPS?
    /Labbz0re

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Inte den blekaste
    Kika på tillverkarens hemsida o se om de har en lösning annars kan du prova synka upp en till handkontroll i din 360 direkt o se om du kan köra headsetet via den, återkom gärna med info/resultat

Sen undrar jag vilken XFPS du äger o ställer frågan om?
    XFPS 360 4.0 *SPEED* - Ansluts till en PC och Xbox 360!

XFPS 360 3.0 *SNIPER PLUS*

Dessa produkter har på produktidan en länk till forumet hit http://forum.psxcare.com/support/sho...threadid=28568
    där det diskuteras om dessa peodukter vi säljer.
    Last edited by Pendragon; 2010-04-16 at 11:41.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

dragonslayer Guest
    annars får du skaffa dig ett trådlöst headset

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Last edited by Pendragon; 2010-04-19 at 12:31.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Registrerade
    Aug 2009
    Respekt
    16

!!

XFPS 360 3.0 *SNIPER PLUS* har jag :P

Registrerade
    Aug 2009
    Respekt
    16
    Skulle va nice om psxcare kunde sälja nåra xim3 när dom kommer ut skulle köpa direkt!

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av labbz0re Visa Inlägg
    Skulle va nice om psxcare kunde sälja nåra xim3 när dom kommer ut skulle köpa direkt!
    Vi brukar ta in kuliga prylar, men länkar till dessa kan underlätta
    http://xim360.com/community/index.php?topic=3819.0

Vad jag såg hade den inte stöd för Headset till 360 heller...
    men men...
    / Pendragon

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    XFPS 360 3.0 *SNIPER PLUS* har jag :P
    Detta var vad jag hittade när jag googlade:
    TerrorSpawn (1) on 23, Feb. 2008 02:21 (HKT)Xfps Sniper 3.0 Owns
    Its the best converter for the xbox 360 ever.
    You'll need a Wireless headset 2 talk and you need a recommended mouse 2 play. But seriously if you have the XFPS Sniper 3.0 you will own everyone in the game. I use it for the games:
    -COD2/4
    -Crackdown
    -Halo3
    You can also link up old Playstation 2 controllers.
    The Xfps Sniper is easy to connect and use. I really recommend this for everyone that would like to play with Mice and Keyboard. Shipping = very Fast.
    / Pendragon

Registrerade
    Aug 2009
    Respekt
    16

Labbz0re

okej tack för hjälpen!
    tror du ni kommer ta hem nåra eller? ;D

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Dom är ju inte färdigtillverkade ju
    Påminn oss när dom är det så kikar viu på det då istället.
    Tills dess kan du maila dem o ge dem förslag på att man skall kunna koppla in headsets för 360 eller ps3 då den verkar fungera på multipla plattformar
    / Pendragon

Registrerade
    Aug 2009
    Respekt
    16

<1

okej det ska jag! men ska köpa ett trådlöst headset nu ändå
    hur fungerar dom? upladdningsbara eller? eller måste man köpa massa batterier?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    okej det ska jag! men ska köpa ett trådlöst headset nu ändå
    hur fungerar dom? upladdningsbara eller? eller måste man köpa massa batterier?
    troligtvis behöver du lösa batterier, men inga direkta mängder... jag menar du kommer ju inte sitta 24/7 och snacka med folk?? batteri tiden varierar ganska mycket beroende på hur mycket du snackar, hur mycket dom snackar [om du har ljudet ut i headsetet]...

sen beror det lite på om du köper 3:e parts eller original headset... olika headset har olika egenskaper, vissa kanske har inbyggt uppladdningsbart batteri medans andra inte har det, och vissa har lösa batterier man kan byta ut
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Jag tror officiella har inbyggda laddbara accar i sig
    Kika på Ms hemsida: http://www.xbox.com/sv-SE/hardware/x...relessheadset/

Citat från en av våra leverantörers produktsida som vi inte kan ansvara för tryckfel på:
    Slipp allt trassel med kablar och gör din röst hörd med ett trådlöst headset till din Xbox 360.

Snacka strategier och planera anfall med dina medspelare eller bara chatta med polarna över Xbox Live. Designad för att fungera sömlöst med Xbox 360 och byggd på samma teknik som finns i trådlös Xbox 360-spelkontroll. Använd dem tillsammans för maximal prestanda, frihet och komfort!

Features:
    ? Trådlös frihet ? inga kablar som håller dig tillbaka.
    ? Snygg, funktionell och ergonomisk design ? sitter bekvämt på alla öron.
    ? Samma 2.4 GHz radioteknik som används i trådlös Xbox 360-spelkontroll ? njut av störningsfri kommunikation på upp till cirka 9 meters avstånd.
    ? Använd din röst ? kommunicera med överlägsen ljudkvalitet över Xbox Live.
    ? 8 timmars livstid på batterierna mellan laddningar.
    ? Spela tillsammans ? använd upp till fyra trådlösa spelkontroller och headsets samtidigt till en Xbox 360-konsol.
    / Pendragon

Registrerade
    Aug 2009
    Respekt
    16
    okok tack tack!

Liknande diskussioner

1. XFPS 360 3.0 *Sniper Edition*
    By ieye in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2010-03-16, 11:12
  2. xfps sniper till xbox 360 säljes
    By gbr in forum Annonser/SPAM
    Senaste inlägg: 2009-04-04, 15:59
  3. XFPS - För att använda mus/tgnt bord
    By Kryssboxarn in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-07-07, 14:57
  4. XFPS 360 SNIPER/PLUS, måste ha handkontroll med sladd?
    By 1337sweden in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-06-15, 17:26
  5. xfps 360
    By bjohansson in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-02-11, 16:22

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner