Sida 8 av 15 FörstaFörsta ... 678910 ... SistaSista
Visar resultat 211 till 240 av 433

Diskussion: Ny Firmware på väg

  1. #211
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    75% här har väl inte ens en aning om vad IRC är??
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  2. #212
    Registrerade
    Nov 2009
    Inlägg
    67
    Respekt
    15
    75% det va väl överdrivet klart många vet vad irc är jag visste den innan du föddes.
    har ALDRIG gillat den.

  3. #213
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Det är inte så vanligt med folk som hänger där ... Kanske i dina kretsar ... Och vadå den??? Sen det där med ålder orkar jag nog inte kommentera
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  4. #214
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    34
    Respekt
    16
    Lägg ned sandlåde attityden, var ödmjuk mot varandra!

  5. #215
    Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Floda 2mil ifrån Götet
    Inlägg
    53
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    KAN det vara så att dom som hackar firmware har riktigt jobb också och passar på att göra klart sina hack när dom har ledigt några dagar...
    Det tror jag med, och man ska va glad åt att nån lägger ner energi på det. Det är nog inte så sköj alltid.

  6. #216
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Lite off-topic men har en enkel fråga:

    Om man använder sig av activate skivan tillsammans med 1.6 för att starta wave4-spel är det då någon info som lagras i boxen? När sedan LT kommer och man flashar kan det då ligga kvar någon info kvar i boxen som underlättar en ban på Live? Väntar egentligen på LT men är sugen på att lira MW2 nu över julen.

  7. #217
    Registrerade
    Mar 2009
    Inlägg
    196
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av immer Visa Inlägg
    Lite off-topic men har en enkel fråga:

    Om man använder sig av activate skivan tillsammans med 1.6 för att starta wave4-spel är det då någon info som lagras i boxen? När sedan LT kommer och man flashar kan det då ligga kvar någon info kvar i boxen som underlättar en ban på Live? Väntar egentligen på LT men är sugen på att lira MW2 nu över julen.
    Är fullt möjligt.
    Ingen som vet med 100% säkerhet.
    i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?

  8. #218
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av immer Visa Inlägg
    Lite off-topic men har en enkel fråga:

    Om man använder sig av activate skivan tillsammans med 1.6 för att starta wave4-spel är det då någon info som lagras i boxen? När sedan LT kommer och man flashar kan det då ligga kvar någon info kvar i boxen som underlättar en ban på Live? Väntar egentligen på LT men är sugen på att lira MW2 nu över julen.
    om du vill vara 100% säker på att du inte blir bannad i framtiden pga det du gör nu, ger du fan i att spela på boxen i huvudtaget

    det finns en viss möjlighet att MS kan skicka viss data om dina spelvanor etc. och då även inkludera vissa värden som kan skilja om du har otur från originalet...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #219
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    om du vill vara 100% säker på att du inte blir bannad i framtiden pga det du gör nu, ger du fan i att spela på boxen i huvudtaget

    det finns en viss möjlighet att MS kan skicka viss data om dina spelvanor etc. och då även inkludera vissa värden som kan skilja om du har otur från originalet...
    du har så rätt swizzy
    tack för infon!

  10. #220
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    " LT FW : Coming Soon " - Efnet

  11. #221
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    " LT FW : Coming Soon " - Efnet
    bäst för dom det. Tror c4ev är arg för allt snack som kom ut och inte precis jobbar mycket med FW.

    Sist blev han arg då nån leechade en tidig release dom var det tyst i veckor precis som nu.

  12. #222
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Postal Visa Inlägg
    bäst för dom det. Tror c4ev är arg för allt snack som kom ut och inte precis jobbar mycket med FW.

    Sist blev han arg då nån leechade en tidig release dom var det tyst i veckor precis som nu.
    nejdå, han är inte arg, den kommer bara när allt är klart och den är som de vill ha den. perfektion tar tid.

    #fw på efnet står det såhär och inget annat.

    Kod:
    [17:44:46] * MomDad changes topic to '| ? list | NO LT FW NEWS, NO ETA | XBINS BOT MSGS == FAKE |

  13. #223
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    http://twitter.com/teamjungle:

    LT delayed until further notice!

    Ser ut som det kan drøye litt til...

    Mach III

  14. #224
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    damnit, hoppas den kommer innan 2010 iaf
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  15. #225
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Men förihelvete nu börjar jag tappa troheten på att han ens finns. Det är säkert någon äcklig microsoft snubbe Förlåt mig om jag har fel .


    LT Delayed until further notice

  16. #226
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Men förihelvete nu börjar jag tappa troheten på att han ens finns. Det är säkert någon äcklig microsoft snubbe Förlåt mig om jag har fel .
    var det inte du som kände C4eva från barnsben?

    hur som helst får vi hoppas den kommer innan 2010 iaf
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  17. #227
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    var det inte du som kände C4eva från barnsben?

    hur som helst får vi hoppas den kommer innan 2010 iaf
    Jag skojade !

    Förresten kan dem sluta att twittra dem där team jungle skiten. Hoppas dem vet att folk är stressade pga av deras twittrande ( om det nu är dem och inte MS )

    Tack ändå !

  18. #228
    Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Floda 2mil ifrån Götet
    Inlägg
    53
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg

    Förresten kan dem sluta att twittra dem där team jungle skiten. Hoppas dem vet att folk är stressade pga av deras twittrande ( om det nu är dem och inte MS )

    Tack ändå !
    ???

  19. #229
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Förresten kan dem sluta att twittra dem där team jungle skiten. Hoppas dem vet att folk är stressade pga av deras twittrande ( om det nu är dem och inte MS )
    vadå? blir du stressad av att dom talar om för oss hur det går med firmwaren??
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  20. #230
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    vadå? blir du stressad av att dom talar om för oss hur det går med firmwaren??
    Jaa förfan . Dem bombar ju oss med meddelanden om att det går bra och sen dåligt , sen bra sen dåligt sen ska den aldrig komma och helt plötsligt är den klar och ska komma men sen blir det lite ändring och den är sen och sen är det väl någon jävla clown som drivit med oss.

    Varför säger dem att LT is done och sen ändrar dem sig helt plötsligt ? Tror ni inte det är nåt skumt med allt detta.

  21. #231
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    132
    Respekt
    15
    Nej jag tror inte det är något skumt... jag tror helt enkelt dom testar den så grundligt de kan för att den ska fungera så bra som möjligt.

  22. #232
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Jaa förfan . Dem bombar ju oss med meddelanden om att det går bra och sen dåligt , sen bra sen dåligt sen ska den aldrig komma och helt plötsligt är den klar och ska komma men sen blir det lite ändring och den är sen och sen är det väl någon jävla clown som drivit med oss.

    Varför säger dem att LT is done och sen ändrar dem sig helt plötsligt ? Tror ni inte det är nåt skumt med allt detta.
    det är bara du som hettsar upp dig över informationen du får, för att du inte förstår dig på vad dom säger, när det kommer en ETA är firmwaren 99% klar, innan dess kan dom säga att den är "klar" men det betyder inte att den är klar för oss, utan snarare att den är klar för test...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  23. #233
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ja vad kan ha hänt, c4eva hade ett par lediga kvällar efter jobbet och inget bättre för sig, fnular till en till synes väl fungerande ixtreme lt och skickar till sina polare. Polarna testar med sina skivor, och märker att det inte fungerar klockrent med andra media än Verbatim.

    C4eva börjar fixa problemet, men sedan ringer chefen och beordrar övertid eftersom projekt xyzzy som c4eva jobbar med måste bli klart före julafton.

    Resultat...firmwaren blir inte klar förrän efter familjemiddagen när frugan sitter och tittar på desperate housewives och c4eva får sitta och hacka ifred några timmar på kvällen...

    Dvs, killen har ett jobb och ett riktigt liv att sköta utöver att hobbykoda firmwares åt en massa bortskämda snorungar som bara sitter hemma och surfar och spelar istället för att sköta skolan och skaffa sig flickvänner...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  24. #234
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    132
    Respekt
    15
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Dvs, killen har ett jobb och ett riktigt liv att sköta utöver att hobbykoda firmwares åt en massa bortskämda snorungar som bara sitter hemma och surfar och spelar istället för att sköta skolan och skaffa sig flickvänner...
    **Kadish!**

  25. #235
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Dvs, killen har ett jobb och ett riktigt liv att sköta utöver att hobbykoda firmwares åt en massa bortskämda snorungar som bara sitter hemma och surfar och spelar istället för att sköta skolan och skaffa sig flickvänner...
    Tack Hansi!

    http://forum.psxcare.com/support/sho...39&postcount=5

  26. #236
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Jaa förfan . Dem bombar ju oss med meddelanden om att det går bra och sen dåligt , sen bra sen dåligt sen ska den aldrig komma och helt plötsligt är den klar och ska komma men sen blir det lite ändring och den är sen och sen är det väl någon jävla clown som drivit med oss.

    Varför säger dem att LT is done och sen ändrar dem sig helt plötsligt ? Tror ni inte det är nåt skumt med allt detta.
    är man lite rutierad så tar man dessa meddelanden till sig på en 30% grad. LT done betyder inte att den är KLAR för släpp, LT done betyder klar för test, vilket det också stått på IRC! tro inte allt du läser på nätet, även xbins boten hade fel (om du känner till den). twitter är inte gud, inte heller irc .. tänk över det du läser, är det rimligt?! du har nu tjatat om att c4eva skulle släppt skiten för länge sen.. och du lovade det, tom att jag skulle be dig om ursäkt för att jag hade fel, erhm what?! håll käften i framtiden och håll dig till din egen lilla tråd, för denna gången vann jag eller. (hansi lovar att inte svara trollet i denna tråd ang. detta ärendet, promise!)

    *edit* har svarat men inte ang. detta. han har inte svarat tack o lov, påpekar.
    Last edited by int21; 2009-12-20 at 01:27.

  27. #237
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0

    Thumbs down

    Är ni nöjda nu ?

    leader of THX says: [22:13] <@Iriez> there is just c4e. [22:13] <@Iriez> and he's decided to stop for whatever reason
    Vad säger han ? vad menar han

    Fyfan asså , jag som suttit och väntat på hans jävla skitLT. Ska han släppa den eller inte , han måste bestämma sig !


  28. #238
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    #fw

    '| LT FW Delayed until further notice | Konami.Classics.Volume.1.USA-XBOX360 |'

    vi får fortsätta att lira på våra 360 originals, banned boxes och ps3.. drabbar ingen fattig som man säger. hur som helst, har fullt upp med spel och god jul i förskott för fw lär inte komma innan 2010 antar jag.

  29. #239
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
    Fyfan asså , jag som suttit och väntat på hans jävla skitLT. Ska han släppa den eller inte , han måste bestämma sig !

    <@Iriez> and he's decided to stop for whatever reason
    svårt att läsa? han har bestämt sig, han har lagt av!

  30. #240
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    255
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    svårt att läsa? han har bestämt sig, han har lagt av!
    Vadå lagt av ? Har han slutat ? Vad händer med FW LT ?

    MS !

Sida 8 av 15 FörstaFörsta ... 678910 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Wii Firmware update
    By wsod in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2010-03-19, 16:01
  2. Inlägg: 95
    Senaste inlägg: 2010-01-10, 11:00
  3. Wavefree firmware
    By Vazzer in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2009-11-05, 22:25
  4. Flasha en redan flashad firmware
    By MoFa in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-10, 21:52
  5. Xtreme Samsung firmware version 2.0
    By Hansi in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-16, 12:16

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •