Sida 4 av 6 FörstaFörsta ... 23456 SistaSista
Visar resultat 91 till 120 av 165

Diskussion: Live bannad :(

  1. #91
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    http://paste2.org/p/504066

    So your Console has just been banned from Xbox Live.

    So your Console has just been banned from Xbox Live.

    By Kushan (V1.1)



    =================================================

    What does this mean for you and what can you do about it?

    =================================================



    Firstly, and most obviously, you cannot connect to Xbox Live on this console any more. This means no more game updates (aka title updates), XBLA games, marketplace content, netflix/sky player and so on. There is no way around this, all online capabilities are now disabled PERMANENTLY.



    In all likelihood, your gamertag has NOT BEEN BANNED. When your gamertag gets banned, Microsoft sends you an email detailing why, if you have not recieved this email then your profile should be ok, to a certain extent.



    Hard Drive installs are now disabled on the banned console. This means any disk-based games you have will no longer play off of the hard drive. If you attempt to play a game, it will tell you that it was installed on a different 360 and needs to be deleted/installed again. When you delete the game and attempt to install it, you are given a message telling you that it is not supported. There is no way to fix this, that functionality is simply gone from the banned 360.



    The hard drive itself is left untouched - you can place it in another 360, even an unbanned one, and it will still work just fine. You do NOT need to reformat it to regain any kind of functionality. Any installed games will need to be reinstalled for the console you want to play them on. This is normal behaviour and happens when swapping HDDs on unbanned/legit 360's.



    Windows Media Centre functionality is disabled. It is still possible to stream video/music content via the video library.



    Your Gamertag may be corrupted. This does not mean your gamertag has been banned, you can recover it using any live-capable 360, however ANY ACHIVEMENTS YOU HAVE EARNED SINCE BEING BANNED WILL BE LOST. Your gamertag will be corrupted EVERY SINGLE TIME it is used on a banned console. This means you cannot use your banned console to play backups offline just to get achievements - it wont work, the second you put your profile back on a good 360, it will be corrupted and all progress lost. There is no way around this.



    The same applies to game saves - if you access a game save on a banned 360, it too will be corrupted when accessed on a legit/unbanned 360! YOU HAVE BEEN WARNED! There is no way around this, either.



    Your XBLA games and DLC will still be valid, however to play them on a different 360 you will need to be signed into Xbox Live. This is normal behaviour on unbanned/legit 360's as well. They may be corrupted and have to be re-downloaded if you attempt to access them on a banned 360. You can transfer all of your downloaded content to a new 360 here: http://www.xbox.com/en-US/support/sy...on/default.htm however note that you can only do it once every 12 months.



    So, in summary:

    Your Banned 360:

    * Cannot go on Xbox Live

    * Cannot install games to the HDD

    * Cannot use Windows Media Centre extender

    * Cannot be used to get achievements from backups without corrupting your profile



    You cannot do anything about this, short of buying a new 360.



    There may be more functionality disabled than mentioned here, things are still being discovered.



    =================================================

    So what caused my ban?

    =================================================



    There are MANY theories as to what is causing so many consoles to get banned this time, however as of yet there is nothing concrete, just a lot of circumstantial evidence and speculation. Please do not add to this, a full investigation is under-way.



    c4eva, the main guy behind iXtreme, had this to say:



    <+c4eva> fw itself not detectable

    <+c4eva> suspect they are going hard on warez releases and incorrect use of abgx!



    He also added the following:



    <+c4eva> just to let you know that im looking into the current ban wave. I am currently running several brand new xboxs on live! These xboxs are in various configs. All are running ixtreme 1.61

    <+c4eva> One is running original discs, another is running on xbl (no discs) , another is running a backup from my region!

    <+c4eva> until tests are completed, no eta on liteon fw!



    When we know more, YOU'LL no more, so please do not ask for updates!



    A full transcript is available here - http://pastebin.ca/1660777



    Remember, if you really want to blame someone, blame the person that decided to modify your 360 in the first place - most likey, that would be you

  2. #92
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    Lerum
    Inlägg
    230
    Respekt
    20
    De skulle vart bra ifall alla som "blivit bannade" verkligen kollar upp status koden så att de inte är nått annat som är fel i nätverket.
    Annars är ju informationen ni ger ganska oanvändbar.
    finns en rad mäniskor som inte kan koppla upp till live å direkt drar slutsatesn att han/hon är bannad.

    Om ja inte har helt fel så är de Z: koden som ska vara "8015-190D" för att man ska vara bannad (rätta mig gärna om ja har fel)
    Mvh Mathias

    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Och nu över till något helt annat ... matte.90 jag såg att du hade två chippade Gamecubes ... Är du sugen att kursa någon av dem???
    Har svarat i din gästbok=)
    Last edited by matte.90; 2009-11-07 at 21:10.
    *PS3 slim 120- CFW 3,55
    *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
    *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
    *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
    *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
    *Xbox 360 slim original so far
    *Pstwo original x)
    *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

    Har satt i allt själv

  3. #93
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    109
    Respekt
    16
    För mig står det klart och tydligt när jag försöker ansluta till Live att maskinen är bannad.

  4. #94
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    44
    Respekt
    17
    Oj då.!. dom har varit extremt jäkliga denna ggn. menas det att om man lirar på den bannade (nu efter banning) och får lite g.score så poff borta!? ir korrupt. frågan e, vågar man slänga över hdd utan att få skit för det nu, eller ska man behöva recovra den på en annan hdd för att vara säkrare!? jobbigt om man nu skulle bli bannad igen, och behöva vänta i ytterligare 12månader för att ladda hem sina contents igen... med allt detta sagt, tycker jag lätt att dom kunde lämnat streamnings-delen fri åt oss!


    klart och tydligt här med....

    Men, kanske dumt att spekulera, om man har en annan bannad box från tex förra ggn eller förr-förra blir g-score korrupta där med om man spelar på den för att sen smälla in hdd i en orginalare alt obannad box!?
    Last edited by SWPHOBIA; 2009-11-07 at 21:17.

  5. #95
    Registrerade
    Jun 2008
    Från
    Bunkergate 7
    Inlägg
    129
    Respekt
    17
    lol, fortfarande inte bannad ;D

  6. #96
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    So, in summary:
    Your Banned 360:
    * Cannot go on Xbox Live
    * Cannot install games to the HDD
    * Cannot use Windows Media Centre extender
    * Cannot be used to get achievements from backups without corrupting your profile

    You cannot do anything about this, short of buying a new 360.

    There may be more functionality disabled than mentioned here, things are still being discovered.]
    Kan lägga till att USB fungerar inte längre (har en trådbunden USB PC/360-kontroller som slocknade efter att konsolen blev bannad för ca 20 timmar sen.)

  7. #97
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    44
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av thunderd Visa Inlägg
    Kan lägga till att USB fungerar inte längre (har en trådbunden USB PC/360-kontroller som slocknade efter att konsolen blev bannad för ca 20 timmar sen.)



    Shit för att summera då, så borde ju inte externa hdd funka heller, eller är det bara din box som skumma på detta viset!? önskar jag hade min hdd hemma nu alltså...

  8. #98
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av SWPHOBIA Visa Inlägg
    Shit för att summera då, så borde ju inte externa hdd funka heller, eller är det bara din box som skumma på detta viset!? önskar jag hade min hdd hemma nu alltså...
    Ban 1 was due to Forza players ( M$ got tired of early playing B$ so they did this one hard)

    ban 2 was the scheduled ban wave ( was the planned wave that would have taken place)

    THIS ban 3 is non-usa region, and those who played codmw2 early (again had to respond to those playing pirated releases early).

    från xbox-scene Kommer alltid en "ban-våg" när de stora releserna kommer + många blev nog bannade för de använde Activate.iso skivan..
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

  9. #99
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av allewii Visa Inlägg
    + många blev nog bannade för de använde Activate.iso skivan..
    i samband med dåliga rips/CoD MW2
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  10. #100
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av SWPHOBIA Visa Inlägg
    Shit för att summera då, så borde ju inte externa hdd funka heller, eller är det bara din box som skumma på detta viset!? önskar jag hade min hdd hemma nu alltså...
    Kontrollern fungerar i PC'n. Tyvärr så äger jag ingen extren HDD så jag kan inte testa. Men du få gärna återkomma med resultat.

  11. #101
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av thunderd Visa Inlägg
    Kan lägga till att USB fungerar inte längre (har en trådbunden USB PC/360-kontroller som slocknade efter att konsolen blev bannad för ca 20 timmar sen.)
    det tvivlar jag på att bannen har något med saken att göra, annars skulle dom lika gärna kunnat göra så att xboxen brinner upp istället?? (blir extremt överhettad genom att stänga av fläktarna)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  12. #102
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    27
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    det tvivlar jag på att bannen har något med saken att göra, annars skulle dom lika gärna kunnat göra så att xboxen brinner upp istället?? (blir extremt överhettad genom att stänga av fläktarna)
    Det låter inte så troligt att de skulle fjärrutlösa potentiella bostadsbränder hos tusentals hem. Skadestånden skulle bli "lite" dyra...

  13. #103
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av airosto Visa Inlägg
    Det låter inte så troligt att de skulle fjärrutlösa potentiella bostadsbränder hos tusentals hem. Skadestånden skulle bli "lite" dyra...
    jo, sant, men varför stänga av USB portarna på det viset? det låter inte direkt rimligt det heller
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  14. #104
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    44
    Respekt
    17
    fan vad dum jag e nu, (nojade ut totalt) smällde in xbox hdd i den obannade boxen ir orginalaren. och så stog det att jag hade en corrupted profile där. i min hast och rädsla tog jag min i princip oanvända hd och recovrar nu, fan alla mina saves, menas med att jag måste deleta den korrupta profilen på min vanliga hdd och sen recovra igen!!!! usch MS vad ni var elaka denna gång.... fy skäms, jag menar en vanlig ban e ok, men det här var nästan ett slag under bältet....

    lovar att ge en update på det där med hdd, ska även testa min sladdkontroll till den bannade....

  15. #105
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av psytroll Visa Inlägg
    lol, fortfarande inte bannad ;D
    välkommen till klubben.

  16. #106
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    i samband med dåliga rips/CoD MW2
    tycker det ändå är skumt. har själv kört lite fulrips i offlineläge någongång, men ALDRIG kopplat upp mig på live innan release för det spelet, även om man varit jävlit sugen på att lira något annat lir live. men jag tror ändå inte det beror på tur om man blir bannad eller inte. jag är en försiktig typ, men andra försiktiga här verkar åkt dit, vad skiljer? jag har iåfs kört verifierade releaser sen första början, då xdvdmulleter kom ut, men det borde inte spela någon roll nu. vi är en liten obannad klubb här, får se hur länge de håller. ganska säker på att jag klarar denna vågen med, ride it!

  17. #107
    Registrerade
    Jun 2008
    Från
    Bunkergate 7
    Inlägg
    129
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    tycker det ändå är skumt. har själv kört lite fulrips i offlineläge någongång, men ALDRIG kopplat upp mig på live innan release för det spelet, även om man varit jävlit sugen på att lira något annat lir live. men jag tror ändå inte det beror på tur om man blir bannad eller inte. jag är en försiktig typ, men andra försiktiga här verkar åkt dit, vad skiljer? jag har iåfs kört verifierade releaser sen första början, då xdvdmulleter kom ut, men det borde inte spela någon roll nu. vi är en liten obannad klubb här, får se hur länge de håller. ganska säker på att jag klarar denna vågen med, ride it!
    snart börjar de säkert banna oss för att vi kör tankade tv-serier och dylikt.
    och fan vad irriterande det är att man måste vara ansluten till live för att divx codec'n ska fungera ;(

    men men ryker min box så ska jag kasta den från .. hmm måste hitta en tillräkligt hög byggnad ;D alternativt kasta den på ms skylten i kista
    Who's with me ?

  18. #108
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av psytroll Visa Inlägg
    snart börjar de säkert banna oss för att vi kör tankade tv-serier och dylikt.
    och fan vad irriterande det är att man måste vara ansluten till live för att divx codec'n ska fungera ;(

    men men ryker min box så ska jag kasta den från .. hmm måste hitta en tillräkligt hög byggnad ;D alternativt kasta den på ms skylten i kista
    Who's with me ?
    xvid fungerar fint på min bannade box. kanske är någon delay innan det slutar fungera. testade faktiskt att starta om boxen efter den blivit bannad, xvid fungerade fint. aja, får bli en ny box till veckan då den obannade har så jävla liten hdd.

  19. #109
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    44
    Respekt
    17
    Hahahahha, nja, vafan, man kan ju hoppas på att dom knäcker den så stenhårt snart att man kan slänga in ett xbmc i den istället =) det skulle ju helt klart vara värt att röra den då. tills dess får den väl stå som prydnads sak i hyllan och samla damm. alt åka på försäljning.

    Btw rätt kul att se hur många boxar det kmr läggas ut på ******* nu,, är ett par stycken redan iallafall.

  20. #110
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    172
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    xvid fungerar fint på min bannade box. kanske är någon delay innan det slutar fungera. testade faktiskt att starta om boxen efter den blivit bannad, xvid fungerade fint. aja, får bli en ny box till veckan då den obannade har så jävla liten hdd.
    Har den store, vise int21 fått en av sina konsoller bannade? The shock and horror! skojar bara hehe.

    xvid kommer att fortsätta funka på din xbox eftersom den är licensierad till just den konsollen. Du behöver alltså inte verifiera licensen på live som annars skulle vara fallet. Men det visste väl du redan?

    EDIT: Ni som har blivit bannade, vad är nästa steg? Kommer ni köpa en ny flashad konsoll eller en oflashad och bara köra original skivor?
    Last edited by Ratchet; 2009-11-08 at 00:39.

  21. #111
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Ratchet Visa Inlägg
    Har den store, vise int21 fått en av sina konsoller bannade? The shock and horror! skojar bara hehe.

    xvid kommer att fortsätta funka på din xbox eftersom den är licensierad till just den konsollen. Du behöver alltså inte verifiera licensen på live som annars skulle vara fallet. Men det visste väl du redan?
    japp, ingen idé att gömma den infon under mattan, alla är vi dödliga. den gamla boxen som kört det ena och det andra är dock i fin form, mycket underligt.

  22. #112
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Ratchet Visa Inlägg
    Har den store, vise int21 fått en av sina konsoller bannade? The shock and horror! skojar bara hehe.

    xvid kommer att fortsätta funka på din xbox eftersom den är licensierad till just den konsollen. Du behöver alltså inte verifiera licensen på live som annars skulle vara fallet. Men det visste väl du redan?

    EDIT: Ni som har blivit bannade, vad är nästa steg? Kommer ni köpa en ny flashad konsoll eller en oflashad och bara köra original skivor?
    men för vissa måste man logga in på live och vara inloggad för att kunna komma åt media updaten, då får man ta bort den och installera om (ta även bort update filerna och rensa cachen så ska det fungera)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  23. #113
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    59
    Respekt
    18
    Har man ngt svar på varför folk blivit bannade?
    Har en polare som har spelat 4 lir som är checkade i agbx(Fifa10,nhl10,dirt2,ufc) av dessa har han bara spelat live med fifa10. Han har typ haft boxen i 2mån. spelat live med fifa10.
    Nätverksaldden har troligtvis suttit i hela tiden då han är inloggad med sin liveprofil hela tiden.

  24. #114
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    inget definitivt svar, C4eva håller på kollar och ser vad som kan vara orsaken till denna mass ban...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  25. #115
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    128
    Respekt
    20
    Det är en del som klagar över hur dryga MS är, och visst de e självklart inte kul, men moddar man boxen så får man ju räkna med sådant särskilt om man absolut ska köra online. Hade jag varit MS hade jag inte sparat på krutet och det hade troligen inte ni ihäller .

    Förövrigt finns det väll inte så många andra alternativ om man vill köra backup spel på en maskin(förutom då WII som har väldigt få bra titlar(enligt min mening)). PS3 har man väll inte lyckats alls med på ca 3 år?

    Jag har själv en moddad box(1.5 med Hitachi) sen april i år. Jag har aldrig haft gold membership men däremot har jag uppdaterat spel, provat demo och även köpt ett par titlar genom XBOX live. Än så länge har jag väll kört ett 30 tal olika backups på maskinen, samtliga verifierade förre och efter med abgx360(inga Wave 4). Min box är inte bannad men det är väll bara en tidsfråga, därför undrar jag nu över ett par saker.

    Tydligen stängs en del funktionalitet av när maskinen blir bannad, en av de viktigare för mig är möjlighet att kunna köra spel från hårddisken. Jag kan så klart dra ut LAN kabeln men då är frågan om jag kan uppdatera spelen manuellt? Eller kräver MS att man har internet till sin box för att kunna få uppdateringar?
    Last edited by SnowJim; 2009-11-08 at 01:14.

  26. #116
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    52
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av SnowJim Visa Inlägg
    Det är en del som klagar över hur dryga MS är, och visst de e självklart inte kul, men moddar man boxen så får man ju räkna med sådant särskilt om man absolut ska köra online. Hade jag varit MS hade jag inte sparat på krutet och det hade troligen inte ni ihäller .

    Förövrigt finns det väll inte så många andra alternativ om man vill köra backup spel på en maskin(förutom då WII som har väldigt få bra titlar(enligt min mening)). PS3 har man väll inte lyckats alls med på ca 3 år?

    Jag har själv en moddad box(1.5 med Hitachi) sen april i år. Jag har aldrig haft godl membership men däremot har jag updaterat spel, provat demo och även köpt ett par titlar genom XBOX live. Än så länge har jag väll kört ett 30 tal olika backups på maskinen, samtliga verifierade förre och efter med abgx360(inga Wave 4). Min box är inte bannad men det är väll bara en tidsfråga, därför undrar jag nu över ett par saker.

    Kolla längst upp på den här sidan. Det som Int21 har pastat där. Alla frågor besvaras mer eller mindre när det gäller boxens ickefunktionalitet för den här banvågen.

    Tydligen stängs en del funktionalitet av när maskinen blir bannad, en av de viktigare för mig är möjlighet att kunna köra spel från hårddisken. Jag kan så klart dra ut LAN kabeln men då är frågan om jag kan uppdatera spelen manuellt? Eller kräver MS att man har internet till sin box för att kunna få uppdateringar?
    Kolla på int21s inlägg längst upp på den här sidan. Alla frågor gällande boxens ickefunktionalitet för den här vågen besvaras i stort sett där.

  27. #117
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    för att du ska få hem "spel uppdateringar" alltså bugfixar etc. måste du vara inloggad på live tyvär... det går inte att få tag på dom på något annat sätt...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  28. #118
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    inget definitivt svar, C4eva håller på kollar och ser vad som kan vara orsaken till denna mass ban...
    jag kom på att man kan ju koppla in hdd med transferkittet till pc'n.. win7 hittar den fint med xplorer360. bara att göra backup nu, innan man startar spel och förstör alla savegames.

  29. #119
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    128
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av eternalist Visa Inlägg
    Kolla på int21s inlägg längst upp på den här sidan. Alla frågor gällande boxens ickefunktionalitet för den här vågen besvaras i stort sett där.
    Jo självklart har jag läst men jag kan inte se att det besvarar min fråga?

  30. #120
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    128
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    för att du ska få hem "spel uppdateringar" alltså bugfixar etc. måste du vara inloggad på live tyvär... det går inte att få tag på dom på något annat sätt...
    Där fick jag mitt svar. Men trotts detta så får jag nog leva med att köra utan Internet till Boxen, vill ju inte riskera att förlora möjligheten att köra spel från hårddisken.

Sida 4 av 6 FörstaFörsta ... 23456 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Skriv HÄR om du har blivit Live bannad!!!
    By superpalten in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 121
    Senaste inlägg: 2009-04-14, 15:02
  2. Bannad box = Bannad från live?
    By Arasul in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 21:54
  3. Bannad på Xbox live 360
    By Perser in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-19, 18:28
  4. Bannad från Live an game update?
    By Zar in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-31, 12:28
  5. Live 4 månader nu och ej bannad
    By coolcool in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-25, 23:53

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •